Zakres zadań:
Wsparcie przy obsłudze Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (wnioski o świadczenia, rejestracja i rozliczanie świadczeń w SAP HCM).
Obsługa świadczeń (benefitów) udzielanych osobom uprawnionym.
Udział w dużych akcjach związanych z obsługą świadczeń socjalnych.
Współpraca z kontrahentami, kontrola właściwej realizacji umów.
Rozliczenia usług i uzgadnianie faktur w eBS Oracle.
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe.
Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Doświadczenie w obsłudze klienta.
Bardzo dobra znajomość Word, Excel.
Umiejętności analityczne.
Dokładność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność, elastyczność, otwartość na zmiany, komunikatywność.
Umiejętność pracy w zespole.
Mile widziana znajomość obsługi eBS Oracle, SAP HCM.
Oferujemy:
Pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich.
Benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów.
Wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe.
Pracę w dynamicznym środowisku.
Narzędzia niezbędne do pracy.
Współpracę w oparciu o umowę o pracę.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Praca w Praca w PKP Intercity - PKP Intercity.