Opis stanowiska
Zapewnienie ciągłości pracy systemów i aplikacji IT w trybie 7/24/365 rozwiązywanie codziennych problemów związanych z ich eksploatacją
Monitorowanie systemów komputerowych i procesów w nich przetwarzanych dla klientów
Rejestracja zdarzeń. Zapewnienie czasu reakcji na awarie na wymaganym poziomie
Wsparcie użytkowników oraz współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie wdrażania nowych rozwiązań oraz rozwiązywania bieżących problemów
Monitorowanie jakości usług, wykrywanie problemów, raportowanie poziomów świadczenia usług
Praca w dwóch centrach komputerowych (produkcyjnym i DRC-zapasowym)
Nasze oczekiwania
Wykształcenie na poziomie technik informatyk, studia wyższe (preferowany kierunek Informatyka)
Znajomość systemów operacyjnych UNIX, Windows
Znajomość podstawowa procesów ITSM, ITIL
Dyspozycyjność i mobilność - praca w systemie 2-zmianowym (06:00-18:00 oraz 18:00-06:00)
Zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność rozwiązywania problemów
Umiejętności przyswajania nowych technologii
Nastawienie na działanie zespołowe oraz budowanie pozytywnych relacji z innymi
Co oferujemy
Pracę na odpowiedzialnym stanowisku w dynamicznie rozwijającej się grupie kapitałowej
Dostęp do nowych technologii
Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
Stabilną, długotrwałą współpracę
Dobrą atmosferę, przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą
Pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, nauka jęz. Angielskiego)
Dostęp do usług oferowanych przez Grupę na korzystnych warunkach (oferty pracownicze)
