Dlaczego staż w LOT?
W tegorocznej edycji wyłonimy 39 stażystów, którzy będą mieli okazję poszerzać swoje kompetencje w wybranym z 15 obszarów działalności spółki. Zakres obowiązków uczestników dobrany będzie indywidualnie do ich zainteresowań i umiejętności wraz z założeniem wielopłaszczyznowego rozwoju oraz realnego udziału w projektach Polskich Linii Lotniczych LOT.
W ramach stażu oferujemy również:
udział w specjalistycznych szkoleniach i warsztatach,
możliwość poznania branży lotniczej „od środka” oraz zwiedzanie przestrzeni lotniczych, dostępnych jedynie dla pracowników PLL LOT,
dodatkowo każdy z uczestników, po zakończeniu programu, otrzyma podwójny bilet na wybrany przez siebie rejs z regularnej siatki połączeń narodowego przewoźnika.
Kiedy rozpoczyna się staż?
Program LOT Summer Internship 2025 rozpocznie się 1 lipca spotkaniem inauguracyjnym, podczas którego wszyscy stażyści będą mieli doskonałą okazję do zapoznania się z koleżankami i kolegami z działów oraz do pierwszego zaznajomienia się z firmą.
Te, pełne wyjątkowych doświadczeń, 3 miesiące płatnego stażu zakończą się wraz z dniem 30 września, gdzie podczas specjalnego wydarzenia uczestnicy będą mieli fantastyczną okazję do podsumowania tego obfitującego w nieocenioną wiedzę doświadczenia.
Stażyści poprzednich edycji programu LOT Summer Internship zauważają, że satysfakcja i doświadczenia płynące z tej inicjatywy to aspekty, które znacząco wpływają na rozwój ich ścieżki zawodowej.
Rekrutujemy do:
W tegorocznej edycji LOT Summer Internship 2025 zapraszamy do aplikowania w 15 różnych obszarach naszej działalności. Poznaj działy, które otworzyły wakaty, i wybierz ten, który najbardziej Cię interesuje!
---
Dział Rozwoju Kanałów Dystrybucji
Łączymy technologię z biznesem, tworząc i rozwijając cyfrowe kanały sprzedaży. Nasz dział zarządza produktami cyfrowymi LOT, a jego struktura opiera się na sześciu wyspecjalizowanych sekcjach. Odpowiadamy za serwis LOT.com, aplikację mobilną, proces rezerwacyjny oraz sklep internetowy Shop&More. Analizujemy potrzeby użytkowników i klientów, współpracujemy z interesariuszami, opracowujemy strategię rozwoju produktów cyfrowych, a następnie wdrażamy ją w życie. Dbamy również o ich utrzymanie i stabilne działanie, zapewniając najwyższy standard obsługi. W ramach działu zajmujemy się także procesami płatności – od strategicznych decyzji po operacyjne wsparcie.
W tegorocznym programie stażowym rekrutujemy do Sekcji Zarządzania Produktami Cyfrowymi. To tutaj Product Managerowie odpowiadają za:
- identyfikację nowych możliwości rozwoju,
- współpracę z interesariuszami,
- analizę potrzeb biznesowych,
- monitorowanie wpływu wdrażanych funkcjonalności na kluczowe wskaźniki,
- priorytetyzowanie inicjatyw w oparciu o dane.
Tu każdy pomysł przechodzi szczegółową analizę, a następnie trafia na roadmapę produktową, według której Product Ownerzy we współpracy z Product Managerami, UX/UI Designerami, analitykami biznesowo-systemowymi i zespołami developerskimi realizują wysokiej jakości rozwiązania. Naszym celem jest dostarczanie nowoczesnych, efektywnych i przyjaznych użytkownikom produktów, które napędzają cyfrowy rozwój LOT.
