Dlaczego staż w LOT?
W tegorocznej edycji wyłonimy 39 stażystów, którzy będą mieli okazję poszerzać swoje kompetencje w wybranym z 15 obszarów działalności spółki. Zakres obowiązków uczestników dobrany będzie indywidualnie do ich zainteresowań i umiejętności wraz z założeniem wielopłaszczyznowego rozwoju oraz realnego udziału w projektach Polskich Linii Lotniczych LOT.
W ramach stażu oferujemy również:
udział w specjalistycznych szkoleniach i warsztatach,
możliwość poznania branży lotniczej „od środka” oraz zwiedzanie przestrzeni lotniczych, dostępnych jedynie dla pracowników PLL LOT,
dodatkowo każdy z uczestników, po zakończeniu programu, otrzyma podwójny bilet na wybrany przez siebie rejs z regularnej siatki połączeń narodowego przewoźnika.
Kiedy rozpoczyna się staż?
Program LOT Summer Internship 2025 rozpocznie się 1 lipca spotkaniem inauguracyjnym, podczas którego wszyscy stażyści będą mieli doskonałą okazję do zapoznania się z koleżankami i kolegami z działów oraz do pierwszego zaznajomienia się z firmą.
Te, pełne wyjątkowych doświadczeń, 3 miesiące płatnego stażu zakończą się wraz z dniem 30 września, gdzie podczas specjalnego wydarzenia uczestnicy będą mieli fantastyczną okazję do podsumowania tego obfitującego w nieocenioną wiedzę doświadczenia.
Stażyści poprzednich edycji programu LOT Summer Internship zauważają, że satysfakcja i doświadczenia płynące z tej inicjatywy to aspekty, które znacząco wpływają na rozwój ich ścieżki zawodowej.
Rekrutujemy do:
W tegorocznej edycji LOT Summer Internship 2025 zapraszamy do aplikowania w 15 różnych obszarach naszej działalności. Poznaj działy, które otworzyły wakaty, i wybierz ten, który najbardziej Cię interesuje!
---
Biuro Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej odpowiada za kompleksowe działania promocyjne i komunikacyjne PLL LOT:
- Jesteśmy odpowiedzialni za zarządzanie marką oraz przygotowanie strategii dla naszych produktów i usług.
- Prowadzimy komunikację zewnętrzną dla klientów i interesariuszy, w tym komunikację obejmującą media społecznościowe, a także komunikację wewnętrzną do pracowników i współpracowników PLL LOT i PGL oraz komunikację z rynkami.
- Organizujemy wydarzenia korporacyjne i marketingowe oraz odpowiadamy za planowanie i zakup mediów, a także prowadzimy marketingowe działania e-commerce.
- Działamy globalnie – prowadzimy naszą komunikację w ponad 50 krajach.
Dział Automatyzacji Marketingu i Retencji Klienta
Zespół odpowiada za komunikację marketingową oraz obsługową do klientów LOT na każdym etapie ścieżki:
- Tworzymy i realizujemy strategie automatyzacji marketingu w kanałach e-mail, SMS i notyfikacji mobilnych push.
- Budujemy bazę klientów LOT, a także dbamy o ich lokalizację i retencję.
- Tworzymy spersonalizowaną komunikację do naszych klientów.
- Wspieramy w dystrybucji i komunikacji różne projekty oraz inicjatywy wewnątrz organizacji.
