Primagran logo

Content Creator | Copywriter

Primagran

Content Creator | Copywriter

Primagran

Twój zakres obowiązków

✅ ​tworzenie angażujących i skutecznych opisów produktów, ofert sprzedażowych oraz materiałów promocyjnych
✅ ​zarządzanie i aktualizacja danych produktowych, zapewnienie ich spójności i poprawności
✅ ​budowanie i wdrażanie spójnego języka komunikacji marki na wszystkich kanałach sprzedaży
✅ ​tworzenie treści produktowych i reklamowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Ads), postów na social media, landing page’y, newsletterów oraz scenariuszy animacji sprzedażowych
✅ przygotowywanie inspiracji i koncepcji dla grafik/animacji
✅ tworzenie scenariuszy do animacji wideo oraz współpraca przy ich realizacji
✅ ​badanie rynku, analiza konkurencji i potrzeb klientów w celu tworzenia unikalnych benefitów produktów
✅ analiza wyników publikowanych treści i optymalizacja pod kątem lepszych efektów sprzedażowych
✅ badanie trendów rynkowych oraz konkurencji w celu proponowania innowacyjnych rozwiązań

Nasze wymagania

✅ minimum 2–3 lata doświadczenia w pracy w E-commerce oraz copywritingu sprzedażowym
✅ ​znajomość technik sprzedażowych i umiejętność tworzenia perswazyjnych treści
✅ ​perfekcyjne umiejętności językowe – gramatyka, stylistyka, lekkie pióro
✅ ​kreatywność i zdolność myślenia „out-of-the-box”
✅ ​doświadczenie w tworzeniu treści na różne kanały komunikacji (social media, strony internetowe, materiały promocyjne)
✅ ​strategiczne podejście do contentu – umiejętność dostosowania treści do różnych kanałów sprzedaży oraz grup docelowych
✅ ​umiejętność badania rynku oraz analizowania potrzeb klientów
✅ ​umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność
✅ ​zorientowanie na efekt i wyniki sprzedażowe

Mile widziane

✅ ​​doświadczenie w pracy jako Copywriter, Creative Copywriter lub Direct Response Copywriter
✅ ​​umiejętność tworzenia strategii komunikacji oraz wyznaczania kierunku kreatywnego projektów

To oferujemy

✅ umowę o pracę lub B2B
✅ elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (pomiędzy 7:00-9:00)
✅ pracę w modelu hybrydowym (3 dni pracy w biurze + 2 zdalnie)
✅ pracę w nowoczesnym biurze w Olivia Business Center
✅ dużą niezależność i samodzielność w doborze sposobu realizowanych zadań
✅ nowoczesne narzędzia pracy - sprzęt, oprogramowanie
✅ pełne wsparcie zespołu - każdy dokładnie zna swoje zadania i wie, gdzie szukać pomocy
✅ opiekę medyczną
✅ dofinansowanie do karty Multisport
✅ spotkania integracyjne

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

Gdańsk
Stacjonarnie
Praca
B2B, Umowa o pracę