Z nami będziesz:
Wspierać klientów z całego świata w projektach wdrożeniowych przy współpracy z Project Managerami
Pomagać przy rozwiązywaniu problemów technicznych - obsługiwać zgłoszenia na systemie Freshdesk
Konfigurować system na platformach e-commerce według wymagań klientów (Shopware, Prestashop)
Testować wdrażane rozwiązania, wprowadzać swoje pomysły i usprawnienia
Wpływać na rozwój produktu, z którego korzystają tysiące użytkowników dziennie
Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:
Masz doświadczenie w pracy z klientem i na helpdesku (min. 1 rok)
Posiadasz doświadczenie w konfiguracji systemów IT
Komunikacja po angielsku nie sprawia Ci problemu (poziom B2/C1)
Twoja znajomość języka polskiego jest na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
Podchodzisz do pracy elastycznie i jesteś gotowy do pracy w strefie czasowej USA w wybrane dni
Masz oko do szczegółów i analityczny umysł; bardzo dobra znajomość Excela będzie Twoim dodatkowym atutem
Potrafisz zmodyfikować prosty kod HTML/CSS lub po prostu znasz architekturę stron internetowych
Świetnie, jeśli masz doświadczenie w pracy przy projektach E-commerce (Prestashop/Shopware)
Proaktywnie podchodzisz do napotkanych problemów, wprowadzasz pomysły usprawniające pracę
Potrafisz budować dobre relacje zarówno z klientami, jak i współpracownikami (w tym developerami)
Znajomość SEO, GTM, Analytics będzie Twoim atutem
Co dostaniesz w zamian?
Wynagrodzenie: 6000 - 8000 zł netto (B2B), 5000 - 6700 zł brutto (UoP/UZ), w zależności od Twojego doświadczenia i kompetencji
Umowę B2B z płatnymi przerwami (do 26 dni/rok)
Pracę z jednym, złożonym produktem (SaaS), mocno personalizowanym na potrzeby klienta - każde wdrożenie jest inne, więc ciągle będziesz się uczyć czegoś nowego
Indywidualny budżet szkoleniowy (2000zł) i dodatkowe 5 dni wolnych na Twój rozwój
Komfortowe biuro w Krakowie przy ul. Fabrycznej 20A, z dogodnym dojazdem i tylko 3 km od Dworca/Galerii Krakowskiej
Elastyczne godziny pracy z core hours od 10:00 do 14:00 – resztę dnia planujesz według własnych preferencji, dbając o potrzeby zespołu
Sprawdzony w boju program onboardingowy oraz wsparcie Mentora - z pewnością nie zostaniesz wrzucony/a na głęboką wodę
Pracę z zagranicznymi klientami – globalnymi markami
Dalszy rozwój w zakresie zarządzania projektami IT i indywidualny plan rozwojowy
Szkolenia wewnętrzne i rozbudowaną bazę wiedzy - wew. akademie, video szkolenia, wiki i dokumentację
Usprawniamy pracę jak tylko możemy. Automatyzujemy procesy, używamy m. in. Power Automate, make.com, a codzienną pracę ułatwia nam nasz AI chat połączony z najnowszymi modelami OpenAI, Google, Anthropic.
Brak żmudnych zadań i autonomię w działaniu – optymalizujemy swoją pracę, gdzie tylko jest to możliwe
Workation - do 5 tygodni rocznie po pierwszym roku współpracy oraz workation ze skróconym czasem pracy po dwóch latach
Benefity tj. dofinansowanie do opieki medycznej, karty sportowej; ubezpieczenie na życie
Darmowy parking samochodowy i rowerowy
Onboarding stacjonarny z biura w Krakowie - pierwsze 5 dni pracy zaplanowane tak, abyś mógł/-a poznać Zespół, styl pracy i domenę biznesową, którą się zajmujemy
Firmową biblioteczkę: dostęp do Printbox Library App, firmowych kindle, budżet zespołowy na zakupów nowych książek
Program Printbox for All, w ramach którego otrzymasz pakiet opcji na udziały firmy (Employee Stock Ownership Plan)