Twój zakres obowiązków:
- Analiza i weryfikacja dokumentów przekazanych do wyjaśnienia,
- Kontakt mailowy i telefoniczny z TFI, Dystrybutorami w celu wyjaśnienia nieprawidłowości w przesłanych dokumentach,
- Przygotowywanie i wysyłka korespondencji do Klientów,
- Generowanie i wysyłka raportów,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie wewnętrznego obiegu dokumentów i informacji,
- Udział w usprawnianiu procesów wewnętrznych.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie,
- Znajomość MS Office,
- Umiejętności analityczne i dobra organizacja pracy.
To oferujemy:
- Szansę na zdobycie doświadczenia w firmie będącej liderem na rynku rozwiązań FinTech,
- Kompleksowy program wdrożeniowy (onboarding),
- Doświadczony zespół z dużym know-how i bazą wiedzy dostępną dla każdego,
- Pakiet szkoleń wewnętrznych,
- Po etapie wdrożenia, kiedy tylko poczujesz się pewniej – możliwość pracy w trybie hybrydowym (50/50),
- Wszystkie benefity wymienione w sekcji „Przyjazne miejsca pracy”.
