🤓 TL;DR
Oferta idealna dla: osób z obszaru SEO, Digital Marketingu, E-commerce lub pokrewnych kierunków z minimum 2-letnim doświadczeniem
Agencja digital z 13-letnim doświadczeniem poszukuje SEO Specialisty do tworzenia i realizacji strategii pozycjonowania dla klientów. Zadania obejmują analizę konkurencji, monitorowanie postępów, optymalizację treści, raportowanie wyników oraz współpracę z zespołami IT i marketingu. Wymagane min. 2 lata doświadczenia, praktyczna znajomość narzędzi analitycznych (Analytics, Search Console, Tag Manager), crawlerów, systemów CMS, HTML/CSS oraz angielski min. B2. Oferują pracę hybrydową (UoP lub B2B).
Najciekawsze: Samodzielność i realny wpływ na kształtowanie strategii marketingowych dla dużych klientów, dostęp do najnowocześniejszych narzędzi SEO w pełnej wersji (Senuto, Ahrefs, Semrush, Surfer SEO) oraz możliwość specjalizacji w wybranym obszarze (techniczne SEO, analityka, UX, Linkbuilding).
_________________
O ofercie
Zobacz, jakie wartości liczą się dla nas w codziennej pracy. Przekonaj się, jak nasza wiedza i doświadczenie pomogą Ci osiągnąć cele. Dołącz do #PROteam
Jesteśmy agencją digital z ponad 12 letnim doświadczeniem. Nasz zespół ponad 80 osób zasilają najlepsi Eksperci w branży, którzy każdego dnia zmieniają oblicze marketingu internetowego za sprawą swojej wiedzy, umiejętności oraz nowoczesnej technologii.
Mamy jeden cel dostarczać najwyższej jakości usługi digital marketingu oraz rozwijać kompetencje naszych Zespołów. Wspólnie tworzymy Digital marketing klasy PRO.
Do naszego zespołu poszukujemy: SEO Specialist
Dołącz do nas i odpowiadaj za strategię i prowadzenie działań w obszarze SEO dla naszych Klientów.
Jakie wyzwania na Ciebie czekają?
Tworzenie strategii
Tworzenie skutecznych strategii SEO dla aktualnych i nowych klientów,
Obsługa projektów
Pełna odpowiedzialność i decyzyjność w prowadzeniu projektów SEO
Analiza i monitoring
Monitorowanie postępów projektów i wprowadzanie niezbędnych korekt. Regularne raportowanie wyników i analizowanie skuteczności działań SEO. Analiza konkurencji i rynku w celu identyfikacji obszarów do usprawnień. Tworzenie i wdrażanie planów SEO obejmujących działania krótkoterminowe oraz długoterminowe.
Koordynacja
Koordynowanie działań SEO z zespołem oraz zewnętrznymi partnerami.
Optymalizacja
Tworzenie i optymalizacja treści na stronach internetowych w celu zwiększenia ich widoczności w wyszukiwarkach. Monitorowanie jakości i efektywności działań link buildingowych i contentowych oraz wprowadzanie niezbędnych korekt.
Praca zespołowa
Współpraca z zespołami IT, marketingu, sprzedaży oraz obsługi klienta w celu integracji działań SEO z innymi działaniami firmy. Udział w spotkaniach projektowych i przedstawianie rekomendacji dotyczących SEO.
Wykorzystanie narzędzi
Praca w wielu zaawansowanych narzędziach (Senuto, Ahrefs, Semrush, Surfer SEO itd.)
Badanie i wdrażanie najnowszych trendów i technologii w dziedzinie SEO. Proponowanie nowych narzędzi i rozwiązań, które mogą zwiększyć efektywność działań SEO.
Aplikuj do nas,jeśli
Masz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Umiesz w praktyce wykorzystać narzędzia: Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, Looker Studio)
Znasz MS Office w stopniu bardzo dobrym
Znasz przynajmniej jednego crawlera: Screaming Frog, SEO Spider, Sitebulb
Masz umiejętność wyznaczania celów i przygotowywania estymacji SEO
Masz podstawową znajomość systemów CMS: WordPress, Shoper, PrestaShop, Shopify, Magento, IAI
Znasz proces migracji strony
Znasz HTML/CSS
Masz doświadczenie w przygotowywaniu audytu SEO, analiz, strategii SEO
Masz znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Jeśli posiadasz znajomość SXO – powiedz nam o tym!
Doświadczenie w pozycjonowaniu na rynkach zagranicznych, będzie Twoim dodatkowym atutem 🙂
Co możemy Ci zaoferować?
Warunki finansowe
Wynagrodzenie bazowe plus premie uzależnione od realizacji celów.
Wybór umowy
Umowa o pracę lub współpracę B2B i pracę hybrydową w elastycznych godzinach.
Szkolenia i wydarzenia
Rozwój w zależności od potrzeb (szkolenia, udział w konferencjach i wydarzeniach branżowych). Możliwość rozwoju w danym obszarze (techniczne SEO, analityka, UX, Linkbuilding)
Benefity
Benefity pracownicze – opieka medyczna, karta multisport, finansowanie szkoleń branżowych, bonusy okolicznościowe.
Wpływ na usługę
Dużo samodzielności i realny wpływ na kształtowanie strategii marketingowej dla dużych klientów.
Ciekawe projekty oraz praca zespołowa
Pracę z ambitnymi i ciekawymi projektami wraz z gronem specjalistów w działach SEO, Content Marketing, Social Media i teamem PPC.
Przestrzeń wspierająca pracę
Nowoczesne biuro w centrum Krakowa z możliwością parkowania.
Profesjonalne narzędzia
Wysokiej klasy sprzęt komputerowy i oprogramowanie do pracy. Innowacyjne narzędzia i rozwiązania przygotowane wewnętrznie przez specjalistów SEO – dostęp do najnowocześniejszych narzędzi SEO w pełnej wersji.
