Twój zakres obowiązków
planowanie i realizacja kampanii online pod okiem doświadczonych specjalistów;
prowadzenie kampanii na różnych platformach do planowania i zakupu reklam online, zgodnie z potrzebami Klienta (Google Ads, DV360, Adform, Facebook Business Manager, TikTok Ads itp.), a także w razie potrzeby zakupów bezpośrednich przy wsparciu zespołu;
techniczne przygotowanie startu kampanii reklamowych;
monitoring i optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych KPI;
analiza danych i raportowanie wyników kampanii.
Nasze oczekiwania:
odpowiedzialność;
terminowość w realizacji zadań;
analityczne myślenie;
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, pozwalająca na swobodną komunikację;
umiejętność pracy w aplikacjach Excel, PowerPoint, Outlook;
mile widziane: doświadczenie w planowaniu i zakupie reklam online po stronie agencji, wydawcy lub reklamodawcy; znajomość rynku reklamy online (wydawcy, formaty reklamowe, wskaźniki itd.); doświadczenie w pracy na jednaj z platformach zakupowych (Google Ads, Facebook Business Manager, DV360, Adform); doświadczenie w pracy z klientem (prezentacje, maile, raporty).
Oferujemy:
pracę w pierwszej w Polsce digitalowej agencji mediowej współpracującej z Klientami w sposób w 100% transparentny;
pełne zaufanie Klientów;
pracę w biurze zlokalizowanym w pobliżu centrum i zdalnie;
samodzielność i odpowiedzialność;
możliwość budowania strategicznych i taktycznych kompetencji w zakresie planowania i zakupu kampanii online;
perspektywę długookresowego zatrudnienia oraz możliwość rozwoju;
pracę w dobrej atmosferze, w młodym, dynamicznym zespole i dla interesujących klientów;
dofinansowanie kary Multisport;
pracę w piątki do 15:00;
szkolenia;
spotkania integracyjne;
możliwość udziału w biznesowych ligach koszykówki i piłki nożnej.