Zakres obowiązków
- Zarządzanie ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych: analiza potrzeb klientów, rekomendowanie i wdrażanie zmian w ofercie;
- Realizacja budżetu linii produktowej w oparciu o KPI (przychód, koszty, konwersje);
- Weryfikacja i optymalizacja istniejących procesów, testowanie ścieżek zakupowych;
- Zapewnienie aktualności materiałów produktowych;
- Negocjacja warunków biznesowych z towarzystwami ubezpieczeniowymi;
- Budowanie relacji z partnerami zewnętrznymi i rozliczanie efektów współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi;
- Monitorowanie rynku ubezpieczeniowego, analiza potrzeb klientów i działań konkurencji (mystery shopping);
- Dbanie o efektywność ścieżki zakupowej klienta: eliminacja "pain points", podnoszenie konwersji i satysfakcji klientów;
- Przygotowywanie dokumentacji i materiałów szkoleniowych dla zespołu;
- Dostosowanie regulacji produktowych do wymogów prawnych i rynkowych;
- Udział w projektach rozwoju produktu oraz koordynacja wdrożeń nowych partnerów;
- Współpraca z działami Marketingu, IT oraz Call Center w zakresie wsparcia procesów sprzedażowych.
Poszukiwane kompetencje
- Min. roku doświadczenia na stanowisku Junior Product Manager lub Junior Project Manager;
- Znajomości rynku ubezpieczeniowego oraz produktów ubezpieczeniowych;
- Doświadczenia w InsurTech, E-commerce, FinTech;
- Znajomości metod zarządzania cyklem życia produktu;
- Doświadczenia w zarządzaniu projektami i koordynowaniu prac zespołów;
- Wiedzy z zakresu e-commerce oraz zdalnych kanałów sprzedaży;
- Znajomości prawa ubezpieczeniowego i RODO;
- Umiejętności obsługi pakietu MS Office (mile widziane dodatkowo SQL, CRM, ClickUp, Miro);
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2.
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B;
- Możliwość pracy hybrydowej;
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa oraz możliwość grupowego ubezpieczenia na życie;
- Krótszy dzień pracy w piątki - pracujemy 7 godzin.