Twój zakres obowiązków
- Codzienne wsparcie użytkowników w obszarze oprogramowania, sprzętu i systemów IT.
- Rozwiązywanie problemów oraz obsługa zgłoszeń poprzez globalne centrum wsparcia (telefonicznie, mailowo, zdalnie i na miejscu).
- Dokumentowanie zgłoszeń i działań w systemie ticketowym.
- Prowadzenie szkoleń oraz instruktaży dla nowych użytkowników.
- Wsparcie jako centralny punkt kontaktu dla użytkowników lokalnych i wsparcia w zakresie środowisk IT.
- Przygotowanie, konfiguracja i instalacja środowisk pracy (notebooki, komputery PC).
- Uruchamianie i konfiguracja urządzeń peryferyjnych, takich jak drukarki, smartfony, systemy AV, sprzęt konferencyjny.
- Wsparcie w realizacji globalnych i lokalnych projektów IT.
- Współpraca z międzynarodowymi zespołami IT.
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze IT (2 do 4 lata).
- Praktyczna znajomość systemów operacyjnych Windows/Linux/MacOS.
- Znajomość systemów serwerowych i technologii sieciowych.
- Umiejętność obsługi narzędzi do wsparcia zdalnego (np. TeamViewer, AnyDesk).
- Podstawowa wiedza o bezpieczeństwie IT i ochronie danych.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2.
- Zorientowanie na klienta oraz umiejętność pracy w zespole.
- Certyfikaty techniczne (np. Microsoft, Cisco, CompTIA).
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania środowiskami IT (np. Intune, SCCM).
- Znajomość systemów do zarządzania zgłoszeniami (np. ServiceNow, Jira).
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie