Red Bull logo

Specjalista IT

Red Bull

Specjalista IT

Red Bull

Twój zakres obowiązków

  • Codzienne wsparcie użytkowników w obszarze oprogramowania, sprzętu i systemów IT.
  • Rozwiązywanie problemów oraz obsługa zgłoszeń poprzez globalne centrum wsparcia (telefonicznie, mailowo, zdalnie i na miejscu).
  • Dokumentowanie zgłoszeń i działań w systemie ticketowym.
  • Prowadzenie szkoleń oraz instruktaży dla nowych użytkowników.
  • Wsparcie jako centralny punkt kontaktu dla użytkowników lokalnych i wsparcia w zakresie środowisk IT.
  • Przygotowanie, konfiguracja i instalacja środowisk pracy (notebooki, komputery PC).
  • Uruchamianie i konfiguracja urządzeń peryferyjnych, takich jak drukarki, smartfony, systemy AV, sprzęt konferencyjny.
  • Wsparcie w realizacji globalnych i lokalnych projektów IT.
  • Współpraca z międzynarodowymi zespołami IT.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze IT (2 do 4 lata).
  • Praktyczna znajomość systemów operacyjnych Windows/Linux/MacOS.
  • Znajomość systemów serwerowych i technologii sieciowych.
  • Umiejętność obsługi narzędzi do wsparcia zdalnego (np. TeamViewer, AnyDesk).
  • Podstawowa wiedza o bezpieczeństwie IT i ochronie danych.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2.
  • Zorientowanie na klienta oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Certyfikaty techniczne (np. Microsoft, Cisco, CompTIA).
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania środowiskami IT (np. Intune, SCCM).
  • Znajomość systemów do zarządzania zgłoszeniami (np. ServiceNow, Jira).

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
Warszawa
Hybrydowo, Stacjonarnie
Praca
Inne