ZADANIA:
przygotowanie kreacji graficznych do systemów reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, system RTB),
tworzenie kreacji mailingowych,
tworzenie landing page’y i stron internetowych,
tworzenie identyfikacji wizualnej,
projektowanie i przygotowanie plików do druku (DTP).
OCZEKIWANIA:
przynajmniej rok doświadczenia w digital design,
dobra znajomość programów z pakietu Adobe CC: Photoshop, Illustartor, InDesign (znajomość zagadnień Motion Design będzie dodatkowym atutem),
znajomość formatów reklamowych Google i Facebook,
podstawy projektowania stron internetowych oraz mailingów,
poczucie estetyki i znajomość najnowszych trendów w web designie,
terminowość, skrupulatność i zaangażowanie w realizowane projekty,
chęć uczenia się i rozwijania swoich umiejętności,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
dobra organizacja pracy.
Mile widziane:
umiejętność korzystania z rozwiązań wykorzystujących AI,
znajomość narzędzia Canva.
Prosimy o załączenie portfolio realizacji uwzględniających strony internetowe oraz inne projekty digital.
CO OFERUJEMY:
stabilną pracę w trybie stacjonarnym z opcją wykorzystania kilku dni pracy zdalnej,
duży przekrój ciekawych i rozwojowych projektów, co pozwala szybko zdobyć wartościowe doświadczenie,
pewną i sprecyzowaną ścieżkę rozwoju w jednej z najbardziej docenianych agencji marketingu internetowego w Polsce,
szkolenia z zakresu web design, UX, digital marketing,
udział w konferencjach branżowych, dostęp do najnowszych technologii w dziedzinie reklamy internetowej,
prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia zdrowotnego PZU,
dofinansowanie do pakietu Multisport.
