ZADANIA:
konfiguracja środowiska analitycznego,
nadzór nad prawidłową realizacją kampanii,
praca z Google Analytics oraz monitorowanie jakości pozyskiwanego ruchu,
realizacja oraz optymalizacja kampanii,
tworzenie raportów oraz rekomendacji rozwojowych.
OCZEKIWANIA:
zainteresowanie marketingiem internetowym, a w szczególności tematyką SEM i Social-Ads,
zdolność analitycznego myślenia i pracy z liczbami,
znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
obsługa komputera / pakiet MS Office – w tym biegła znajomość Excela,
zaangażowanie w realizowane projekty,
dyspozycyjność umożliwiająca podjęcie pracy bezpośrednio po stażu,
dokładność i sumienność.
Mile widziane:
znajomość panelu reklamowego Google Ads lub Facebook Ads
posiadanie certyfikatu DIMAQ lub chęć podnoszenia kwalifikacji w ramach programu DIMAQ (jako DIMAQ Employer oferujemy wsparcie w zakresie przystąpienia do certyfikacji)
CO OFERUJEMY:
pewny rozwój – od pierwszego dnia trafisz pod opiekę doświadczonego specjalisty, które będzie Twoim mentorem
unikalną wiedzę o tym, jak wykorzystać mix mediów online (SEM, SEO, afiliacja, display, mailing, RTB) dla wymiernych efektów oraz pozytywnego ROI,
pracę dla czołowych reklamodawców, m.in. Eden Springs, Vivus, Medicover, Cekol itp. – poziom zaawansowania projektów będzie rósł wraz z Twoim umiejętnościami,
stabilną pracę po odbyciu płatnego stażu,
26 dniu urlopu po przepracowaniu minimum 6 miesięcy,
prywatną opiekę medyczną w ramach ubezpieczenia zdrowotnego PZU,
dofinansowanie do pakietu Multisport.
Po 3 miesiącach:
zdobędziesz certyfikaty Google dotyczące analityki i kampanii SEM
będziesz w stanie samodzielnie poprowadzić projekty wybrane projekty
będziesz potrafił/a stworzyć skuteczny mediaplan oraz skonfigurować lejek sprzedażowy
nauczysz się optymalizować kampanie w Facebook oraz Google Ads
z naszym pakietem medycznym nie będziesz się martwił/a o swoje zdrowie
Po 6 miesiącach:
podniesiesz swoje kwalifikacje w zakresie zaawansowanych kampanii online i e-commerce
nauczysz się optymalizować feed produktowy oraz konfigurować analitykę enhanced e-commerce
zaczniesz realizować swoją ścieżkę kariery w SEM Lead, SEM & Analytics, SEM & E-commerce lub SEM & Paid Social
poznasz nowoczesne systemy reklamowe i będziesz sprawnie się w nich poruszał
Google Marketing Platform nie będzie miał przed Tobą tajemnic
Po 12 miesiącach:
zbudujesz swoją pozycję zawodową jako ekspert SEM
będziesz prowadził/a ciekawe i najbardziej zaawansowane kampanie online dla uznanych marek polskich i międzynarodowych
otrzymasz możliwość awansu
będziesz mógł/mogła wypowiadać się jako ekspert w mediach i prelegent na konferencjach branżowych
