Dołącz do naszego zespołu i skorzystaj z unikalnej okazji rozwijania Platformy Reklamowej RASP, również w wersji self-service jako OnetAds. Jako Product Owner będziesz mieć możliwość współtworzenia i rozwijania technologii, wspierającej efektywną monetyzację serwisów internetowych RASP, z których korzysta ponad 18 milionów użytkowników każdego dnia.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie, rozwój, zarządzanie produktem i konfiguracją reklamową w dedykowanym obszarze, w celu identyfikacji unikalnych szans na maksymalizację przychodów, optymalizację kosztów. Ze szczególnym naciskiem na narzędzia self service Onet Ads, ale nie tylko.
- Prowadzenie i koordynacja złożonych projektów rozwojowych w wyznaczonym obszarze.
- Monitoring i analiza trendów rynkowych, innowacji i otoczenia konkurencyjnego w obszarze produktów reklamowych, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi i technologii reklamowych (służących do planowania, definiowania, optymalizacji, realizacji i raportowania kampanii reklamowych online).
- Określanie zasad i możliwości emisji reklamy w powierzonych obszarach przy użyciu wybranych rozwiązań architektoniczno - technologicznych.
- Koordynacja procesu tworzenia, konfiguracji, testów i wdrażania produktów i narzędzi reklamowych zapewniających wydajność, skalowalność i efektywność produktu reklamowego, w ścisłej współpracy z zespołami IT oraz innymi komórkami w firmie.
- Badanie efektywności, optymalizacja produkcji oraz wykorzystania inventory reklamowego w oparciu o dostępne przekroje danych.
- Wsparcie zespołów odpowiedzialnych za tworzenie ofert handlowych oraz zespołów AdOperations w realizacji zamówionych kampanii reklamowych.
- Doradztwo i prowadzenie szkoleń dla innych zespołów w firmie oraz dla klientów z zakresu reklamowych rozwiązań architektoniczno - technologicznych i ich konfiguracji.
- Zarządzanie oraz koordynacja prac jednego z zespołów inżynierów.
Nasze wymagania:
- Praktyczna wiedza z zakresu zarządzania projektem/produktem, analizy danych, marketingu produktu.
- Znajomość narzędzi i systemów do emisji i zarządzania powierzchnią reklamową (adservery, platformy SSP/DSP/DMP, tag managment etc.)
- Mile widziana znajomość reklamowych platform self-service np.. Google Ads, Facebook Ads, Amazon Ads czy Allegro Ads etc.
- Znajomość standardów dot. reklamy internetowej i zagadnień marketingu online.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, umiejętność podejmowania szybkich i dobrych decyzji oraz ich obrony.
- Znajomość regulacji prawnych dotyczących Internetu i reklamy (w tym GDPR).
- Mile widziana znajomość zagadnienia wokół wyłączenia ciasteczek zewnętrznych.
- Umiejętność skutecznego komunikowania się z przedstawicielami zespołów IT oraz przedstawicielami zespołów handlowych.
- Wielozadaniowość, umiejętność wyznaczania priorytetów oraz samodzielność w realizacji zadań.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
Co dostajesz w gratisie?
- Hybrydowy model pracy
- Kafeteria benefitowa NAIS
- Karta multisport i inicjatywy sportowe
- Ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny
- Prywatna opieka medyczna
- Legendarne imprezy
- Wsparcie psychologiczne i program well-being
- Szeroka oferta szkoleń
- Certyfikacje DIMAQ i AWS
- Kultura doceniania – People Awards i codzienne kudosy
- Praca z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
- Nowoczesne biura - kolorowe, wygodne i ekologiczne
- Siłownia i zajęcia sportowe w biurze
- Szkolenia i narzędzia AI
