baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
ROBYG S.A. | VANTAGE DEVELOPMENT S.A. logo

ROBYG S.A. | VANTAGE DEVELOPMENT S.A.

Specjalista ds. administracji i floty samochodowej

Warszawa
Praca biurowa
Praca
2+ lata doświadczenia
Warszawa
Praca biurowa
Praca
2+ lata doświadczenia
6 074  - 8 819 PLN
Stacjonarnie
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

🤓 Skrócony opis

Oferta idealna dla: osób z obszaru Logistyka, Administracja i zarządzanie

Szukasz wyzwań w zarządzaniu flotą i wsparciu biura? Ta rola to kompleksowe zarządzanie pojazdami, od administracji po optymalizację kosztów.

Jeśli masz już 2-3 lata doświadczenia i znasz pakiet MS Office, zwłaszcza Excel, to świetnie!

Czeka na Ciebie codzienne wsparcie użytkowników i budowanie relacji z dostawcami.

Najciekawsze: Możliwość kompleksowego zarządzania flotą i realny wpływ na optymalizację procesów.

Pełny opis

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowe zarządzanie flotą samochodową, w tym: administrowanie bazą pojazdów i użytkowników, obsługa procesów wydawania i zwrotu pojazdów, obsługa mandatów oraz wsparcie w procesie likwidacji szkód.

  • Tworzenie i aktualizacja regulaminów oraz dokumentacji wewnętrznej związanej z flotą.

  • Prowadzenie procesów zakupu oraz wymiany leasingowej pojazdów.

  • Zarządzanie kartami paliwowymi.

  • Kontrola kosztów, optymalizacja działań operacyjnych, dekretacja dokumentów oraz przygotowywanie raportów.

  • Codzienne wsparcie użytkowników samochodów służbowych.

  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z dostawcami usług leasingowych i flotowych.

  • Przygotowywanie, rejestracja i archiwizacja dokumentacji.

  • Bieżący kontakt z dostawcami w zakresie utrzymania biura.

  • Wsparcie w bieżącym funkcjonowaniu biura.

Nasze wymagania

  • Minimum 2–3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.

  • Prawo jazdy kat. B.

  • Zdolności analityczne oraz umiejętność pracy z danymi.

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.

  • Umiejętność planowania, organizacji i koordynowania działań logistycznych.

  • Dokładność, sumienność i terminowość w realizacji powierzonych zadań.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1 (umożliwiająca swobodną komunikację).

Mile widziane

  • Zamiłowanie do motoryzacji i znajomość rynku samochodowego.

ROBYG S.A. | VANTAGE DEVELOPMENT S.A.

Budownictwo / Inżynieria, Nieruchomości
6 074  - 8 819 PLN
Stacjonarnie
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. administracji i floty samochodowej

6 074 - 8 819 PLN/mies.