Z WIELKĄ CHĘCIĄ ZAPROSIMY CIĘ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:
masz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
praktycznie znasz narzędzia e-marketingowe,
analitycznie myślisz,
znasz Google Analytics,
znasz Google Ads,
znasz Facebook Ads.
NA TWOJĄ KORZYŚĆ NA PEWNO TEŻ ZAGRAJĄ TAKIE UMIEJĘTNOŚCI, JAK:
doświadczenie w prowadzeniu działań SEO i SEM,
znajomość Google Data Studio,
znajomość Google Tag Manager,
doświadczenie w pracy z klientem.
DO POWIERZONYCH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
tworzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads,
stały monitoring i optymalizacja kampanii Google Ads,
optymalizacja kampanii pod kątem maksymalizacji ich efektów,
analiza statystyk kampanii oraz wyciąganie konstruktywnych wniosków,
raportowanie wyników kampanii.
PRZEWIDZIELIŚMY DLA CIEBIE:
pracę w agencji o ogólnopolskim zasięgu z ciekawymi Klientami – będziemy otwarci na Twoje pomysły i inicjatywę,
dużą elastyczność czasu i sposobu pracy (możliwość pracy zdalnej oraz praca w modelu hybrydowym),
atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym,
dostęp do kursów, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne (również te rozwijające umiejętności twarde i miękkie),
kartę sportową, prywatną opiekę medyczną,
premię rowerową,
lubimy robić też niespodzianki ,
atmosferę pracy, gdzie nie ma zbędnych procedur oraz niepotrzebnych ograniczeń.
