Z WIELKĄ CHĘCIĄ ZAPROSIMY CIĘ DO NASZEGO ZESPOŁU, JEŚLI:
masz minimum 1-2 lat doświadczenia w pracy z projektami SEO;
masz doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO (samodzielnie lub w zespole);
masz praktyczną wiedzę dotyczącą pozycjonowania i optymalizacji SEO + znajomość aktualnych trendów;
masz umiejętności przygotowywania strategii linkowania;
umiesz audytować strony i sklepy internetowe – wiedza na poziomie podstawowym;
masz podstawową znajomość narzędzi Google Search Console, Google Analytics;
dobrze znasz narzędzia: Ahrefs / Majestic, SEMSTORM / Senuto, Screaming Frog;
dobrze znasz Excela i Worda;
masz dobrą organizację pracy i zdolności komunikacyjne.
NA TWOJĄ KORZYŚĆ NA PEWNO TEŻ ZAGRAJĄ TAKIE UMIEJĘTNOŚCI, JAK:
znajomość HTML, CSS, WordPress;
doświadczenie w pracy z projektami e-commerce;
doświadczenie w pracy z klientem;
znajomość angielskiego na poziomie min. B1.
DO POWIERZONYCH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
tworzenie rekomendacji, audytów SEO;
tworzenie i realizacja strategii pozycjonowania;
wsparcie w przygotowywaniu ofert na pozycjonowanie dla potencjalnych klientów;
współpraca z zespołem SEO;
raportowanie i analiza efektywności prowadzonych działań.
PRZEWIDZIELIŚMY DLA CIEBIE M.IN.:
pracę w kreatywnej agencji o ogólnopolskim zasięgu;
udział w ciekawych projektach;
elastyczne godziny pracy, w modelu hybrydowym (praca w biurze + praca zdalna);
kartę sportową, prywatną opiekę medyczną;
wiele możliwości rozwijania umiejętności twardych i miękkich;
dostęp do kursów, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
otwartość na Twoje pomysły i inicjatywę;
atmosferę pracy, gdzie nie ma zbędnych procedur oraz niepotrzebnych ograniczeń.
