JAKO (JUNIOR) WEB ANALYST BĘDZIESZ:
Formułować trafne pytania dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu – zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to strata czasu;
Ustawiać tracking kampanii internetowych (implementacja kodów Google Ads / Floodlight / Meta i innych);
Konfigurować narzędzia Google Tag Manager / Google Analytics / Firebase, a w szczególności zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
Pracować z narzędziami klasy CMP;
Testować i sprawdzać zgodności wdrożenia analityki internetowej z dokumentacją, przy użyciu: GTM debugger, konsoli w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
Przeprowadzać analizy w oparciu o dane dostępne w interfejsach narzędziowych;
Współpracować w interdyscyplinarnym zespole i wspólnie z Project Managerem realizować cele.
W SALES&MORE MOŻESZ LICZYĆ NA:
Wsparcie na starcie, czyli autorski program onboardingowy;
Buddy’ego w procesie onboardingu (i nie tylko);
Przyjazną i kreatywną atmosferę i niekorporacyjny styl;
Dostęp do unikalnego know-how w dziedzinie marketingu internetowego i e-commerce;
Partnerstwo z gigantami takimi jak: Meta, Google, TikTok;
Określoną ścieżkę rozwoju, gdzie progres jest ważniejszy niż staż:)
Pracę w dużym zespole pozytywnych i kreatywnych specjalistów, którzy są otwarci i uczą się nawzajem od siebie;
Przestrzeń do rozwoju i dużą porcję swobody w działaniu;
Codzienną wymianę wiedzy z różnych obszarów Digital Marketingu (SEM, Programmatic, Meta, TikTok, SEO).
BENEFITY:
Lunch w biurze (Dofinansowanie do posiłków w kwocie 300 zł miesięcznie)
Elastyczne godziny pracy
System kafeteryjny MyBenefit
Bogaty pakiet medyczny Allianz
Konkurencyjne wynagrodzenie oraz systemy bonusowe
