baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Sarigato logo

Sarigato

Junior Campaign Specialist

Warszawa
Marketing
Praca
1-2 lata doświadczenia
Marketing, media i komunikacja
Warszawa
Marketing
Praca
1-2 lata doświadczenia
Marketing, media i komunikacja
5 151  - 7 246 PLN
Hybrydowo, Zdalnie
B2B

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

🤓 Skrócony opis

Oferta idealna dla: osób z obszaru Marketingu, Mediów i Komunikacji oraz Informatyki i Technologii.

Szukasz pierwszej pracy w digitalu lub masz już niewielkie doświadczenie w kampaniach online? Ta rola to szansa na rozwój w obszarze programmatic, planując i realizując kampanie Rich Media/Wideo dla topowych marek.

Ominie Cię korporacyjna atmosfera i rutyna, a zyskasz wsparcie doświadczonego zespołu oraz realny wpływ na rozwój produktów.

Najciekawsze: Możliwość pracy 100% zdalnie, realizacja kampanii dla znanych brandów i dynamiczne środowisko bez korporacyjnych procedur.

Pełny opis

Jak możesz się z nami rozwijać?

  • Naturalną ścieżką rozwoju dla Ciebie będzie Campaign Specialist, ale mamy w zespole naprawdę wiele osób, które rozwinęły się w różnych, niestandardowych kierunkach i świetnie sobie radzą. Nie jesteśmy korporacją i nigdy nie zamykamy się w sztywnych ramach. Zawsze szukamy po prostu ogarniętych ludzi, bo z takimi można robić wybitne rzeczy. Jeśli np. będziesz chciał rozwijać się również w e-mail marketingu, taką obierzemy drogę. Jeśli już teraz masz w tym doświadczenie i chciałbyś robić obie rzeczy, nie ma najmniejszego problemu.

  • Będziesz miał możliwość realizowania kampanii dla znanych marek, w Polsce i za granicą.

  • Poznasz różne systemy z ekosystemu programmatic - zarówno od strony wydawcy (SSP), jak i reklamodawcy (DSP)

  • Będziesz pracował bezpośrednio z Karolką, która odpowiada za całą realizację i od której naprawdę można się bardzo dużo nauczyć.

  • Będziesz współpracował bezpośrednio z największymi grupami wydawniczymi.

  • Będziesz miał wpływ na kierunek rozwoju naszych produktów.


Czym konkretnie będziesz się zajmował?

  • Będziesz planował i realizował kampanie Rich Media / Wideo dla naszych Klientów, zarówno directowo, jak i programatycznie. Tutaj możesz zerknąć na nasze Rich Media: https://www.youtube.com/watch?v=eylot0_CbCk.

  • Będziesz współpracował bezpośrednio z Accountami i Trafficami.

  • Będziesz realizował kampanie zarówno wizerunkowe, jak i performance dla Klientów z przeróżnych branż.

  • W przypadku prawie każdego Klienta, z którym pracujemy, odpowiadamy również za kreacje - Twoje wskazówki, poparte testami i statystykami będą bardzo cenne.


Co Cię ominie?

  • Rutyna. Po pierwsze, nie będziesz pracował dla jednego Klienta, ani na jednej platformie, ani dla jednej branży.

  • Techniczne kwestie kampanii. Tym zajmują się Trafficy, z którymi bezpośrednio współpracujesz. Chyba że będziesz chciał poznać stronę techniczną, wtedy chętnie Cię nauczymy.

  • Kontakt z Klientem. Tym zajmują się Accountci, z którymi pracujesz na co dzień.

  • Zdecydowanie ominie Cię korporacyjna atmosfera i zbędne procedury.


Czego oczekujemy od Ciebie?

  • Pierwszego doświadczenia w obszarze online, w planowaniu i realizacji kampanii digitalowych - znajomość wydawców oraz różnych rozwiązań technologicznych.

  • Znajomość wybranej platformy DSP, Fb Ads lub Google Ads.

  • Wsparcia zespołu: pomysły, analizy, prognozy.

  • Umiejętności interpersonalnych - będziesz musiał dogadywać się z wieloma osobami.

  • Znajomości Excela - przynajmniej na tyle, żeby poukładać sobie różne dane i wyciągnąć wnioski.

  • Podstawowej znajomości Google Analytics (mile widziane).

  • Zaangażowania i chęci zdobywania wiedzy - oraz samodzielnego jej poszukiwania.

  • Rozglądasz się za miejscem, w którym dostaniesz naprawdę dużo swobody i odpowiedzialności. I nie szukasz miejsca na pół roku ani rok.

  • Znajomości angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację - pracujemy z wydawcami zagranicznymi.


Możesz liczyć na:

  • Przede wszystkim bardzo dobre portfolio produktów i usług. Zerknij np. tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=eylot0_CbCk.

  • Praca przy projektach dla znanych brandów z wielu branż (Warner Bros, Mercedes, Red Bull, Audi, Samsung, Panasonic, Coca-Cola, Porsche, Microsoft, Intel...).

  • Praca w szybko rozwijającej się Grupie - należymy do grona 50 najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte.

  • Nie jesteśmy korporacją, mamy młody zespół i mega luźną atmosferę, a procedury ograniczone do minimum.

  • Cały zespół ma parcie na naukę nowych rzeczy i lubi dzielić się wiedzą na szkoleniach wewnętrznych.

  • Możesz pracować 100% zdalnie, ale byłoby miło spotkać się czasami w naszym krakowskim lub warszawskim biurze.

  • Dostaniesz prywatną opiekę medyczną na wysokim poziomie i pakiet sportowy.

  • Normalni przełożeni ogarniający marketing i technologię.

  • Od 12 lat prowadzimy Fundację Sarigato: KarmimyPsiaki.pl oraz Hakersi.pl, gdzie uczymy Dzieci z domów dziecka programowania.

Sarigato

5 151  - 7 246 PLN
Hybrydowo, Zdalnie
B2B

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Junior Campaign Specialist

5 151 - 7 246 PLN/mies.