Sescom logo

Specjalista Helpdesk

Sescom

Specjalista Helpdesk

Sescom

Opis oferty

Sescom to spółka działająca w obszarze usług Facility Management (zarządzania obiektami), skoncentrowana na nowych technologiach do optymalizacji działalności własnej i klientów firmy, a także na potrzebach otoczenia związanych ze zrównoważonym rozwojem. Chętnie dzielimy się wiedzą i doradzamy w zakresie doboru odpowiedniego sprzętu, systemów i aplikacji.
Aktualnie szukamy osoby, która obejmie stanowisko Specjalisty Helpdesk w naszym oddziale we Wrocławiu.

Za co będziesz odpowiedzialny/a:

  • Bieżące wsparcie klienta w zakresie rozwiązywania problemów technicznych - diagnostyka oraz próba zdalnego usunięcia usterek IT (pierwsza/druga linia wsparcia).

  • Telefoniczna obsługa klienta (pracowników różnego szczebla) w sprawach związanych z obsługą awarii.

  • Wsparcie techniczne serwisantów oraz pracowników innych działów w zakresie rozwiązywania problemów napotkanych u klientów.

  • Raportowanie w wewnętrznym systemie stanu wykonanych zadań.

  • Zgłaszanie nieprawidłowości napotkanych w jednostkach organizacyjnych klienta, w zakresie obsługiwanych umów serwisowych.

  • Bliska współpraca z Zespołem Wsparcia Technicznego w zakresie tworzenia, modyfikacji i testowania procedur oraz rozwiązań technicznych wdrażanych u klientów.

Jakie kompetencje są niezbędne:

  • Doświadczenie w obsłudze systemów informatycznych oraz w pracy w pierwszej linii wsparcia IT.

  • Znajomość systemów operacyjnych (Windows i/lub Linux), a także znajomość środowiska MS Office.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2/B1 (znajomość terminologii technicznej będzie dodatkowym atutem).

  • Wykształcenie min. średnie techniczne (w zakresie informatyki lub pokrewnych).

  • Samodzielność w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów, umiejętność priorytetyzowania zadań.

  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z klientami, serwisami oraz współpracownikami.

  • Umiejętność przekazywania informacji oraz instrukcji osobom nietechnicznym.

     

    Mile widziane:

  • Doświadczenie z zakresu Active Directory.

  • Serwisowanie sprzętu komputerowego/diagnoza/naprawa.

Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie, będącej liderem na rynku technicznego i technologicznego Facility Management.

  • Praca w systemie dwuzmianowym (7-15, 12-20).

  • Prywatna opieka medyczna, dostęp do platformy do nauki języków obcych plus karta sportowa/prywatne ubezpieczenie na życie. 

  • Indywidualny proces wdrożenia przed przejęciem obowiązków, następnie stałe wsparcie lidera.

  • Nieformalna atmosfera pracy i pełna swoboda ubioru.

Wrocław
Stacjonarnie
Praca
Umowa o pracę

Uruchom powiadomienia o podobnych ofertach pracy

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Uruchom powiadomienia o podobnych ofertach pracy

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów