TWOJE ZADANIA:
Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie aplikacji, systemów operacyjnych i sprzętu
Zarządzanie kontami użytkowników w Active Directory/Entra ID
Obsługa Office 365 i podstawowa administracja systemem telefonicznym
Wsparcie dla urządzeń mobilnych (Android/iOS) oraz narzędzi do zarządzania endpointami (Intune, NinjaOne, ManageEngine)
WYMAGANIA:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie) – warunek konieczny
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Minimum 6 miesięcy doświadczenia w dziale wsparcia technicznego IT (może być zdobyte na stażu)
Znajomość technologii: Windows OS, Office 365, Active Directory/Entra ID, Intune
Umiejętności interpersonalne – komunikacja, otwartość, empatia
Gotowość do pracy zmianowej w systemie trzyzmianowym (24/7)
Wymagana płynna znajomość języka polskiego
Wymagane przebywanie na terenie Polski
Mile widziane:
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów technicznych – jako plus
BENEFITY DLA CIEBIE:
Great Place to Work
Stabilna sytuacja finansowa
Kontrakty z globalnymi markami
Centrum szkoleń wewnętrznych
Wielu ekspertów, od których możesz się uczyć
Otwarty i dostępny zarząd
Profit sharing
Program Sponsoringu Pasji
Cykliczne imprezy i wyjazdy integracyjne
Komfortowe i dobrze wyposażone biura
Aplikacja MySii
Opieka medyczna
