baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Sii logo

Sii

Service Desk Specialist z językiem niemieckim

Wrocław
IT
Praca
Wrocław
IT
Praca
Zdalnie, Stacjonarnie, Hybrydowo
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

TWOJE ZADANIA:

  • Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie aplikacji, systemów operacyjnych i sprzętu

  • Zarządzanie kontami użytkowników w Active Directory/Entra ID

  • Obsługa Office 365 i podstawowa administracja systemem telefonicznym

  • Wsparcie dla urządzeń mobilnych (Android/iOS) oraz narzędzi do zarządzania endpointami (Intune, NinjaOne, ManageEngine)

WYMAGANIA:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie) – warunek konieczny

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia w dziale wsparcia technicznego IT (może być zdobyte na stażu)

  • Znajomość technologii: Windows OS, Office 365, Active Directory/Entra ID, Intune

  • Umiejętności interpersonalne – komunikacja, otwartość, empatia

  • Gotowość do pracy zmianowej w systemie trzyzmianowym (24/7)

  • Wymagana płynna znajomość języka polskiego

  • Wymagane przebywanie na terenie Polski

Mile widziane:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów technicznych – jako plus

BENEFITY DLA CIEBIE:

  • Great Place to Work

  • Stabilna sytuacja finansowa

  • Kontrakty z globalnymi markami

  • Centrum szkoleń wewnętrznych

  • Wielu ekspertów, od których możesz się uczyć

  • Otwarty i dostępny zarząd

  • Profit sharing

  • Program Sponsoringu Pasji

  • Cykliczne imprezy i wyjazdy integracyjne

  • Komfortowe i dobrze wyposażone biura

  • Aplikacja MySii

  • Opieka medyczna

Sii

Relacje z rekrutacji
Zdalnie, Stacjonarnie, Hybrydowo
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Service Desk Specialist z językiem niemieckim