TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Wsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów pracowników ze sprzętem PC i oprogramowaniem w biurze w Warszawie lub Lublinie.
Zarządzanie usługami Microsoft 365.
Opieka nad infrastrukturą serwerową.
Wsparcie i zarządzanie środowiskami produkcyjnymi, testowymi i deweloperskimi opartymi o Apache2 + Tomcat, Microsoft SQL, PostgreSQL, Linux, Windows Server, GitLab, Docker, Haproxy, Redmine/Jira.
Wsparcie i wdrażanie systemów w Doker-Swarm, Hyper-V, VMWare.
Wsparcie administratorów w zarządzaniu sprzętem sieciowym (routing, switching).
Konsultacje w sprawach bezpieczeństwa i wydajności systemów rozproszonych.
Wsparcie działów (serwis, wdrożenia, produkcja).
Rejestracja i obsługa zgłoszeń w systemie obsługi problemów, zamówień.
Usuwanie i monitorowanie problemów zgłaszanych przez klientów.
NASZE WYMAGANIA:
Dobra znajomość budowy sprzętu PC i doświadczenie w jego konfiguracji.
Doświadczenie w użytkowaniu i konfiguracji systemu operacyjnego Windows.
Znajomość systemów operacyjnych Linux (Ubuntu, Debian, CentOS) oraz Windows Server (2012-2022).
Znajomość zagadnień związanych z protokołami sieciowymi, w szczególności TCP/IP i ich zastosowaniem.
Wiedza z zakresu bezpieczeństwa sieci i usług.
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i analizę logów.
Dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres.
Szybkie przyswajanie wiedzy i podejmowanie decyzji.
Chęć do nauki i rozwoju zawodowego.
Mile widziane:
Wiedza z zakresu administrowania bazami danych typu: MS SQL, MySQL, PostgreSQL, mongoDB
Znajomość konfiguracji ustawień infrastruktury sieciowej typu: Fortigate, Mikrotik, Cisco.
BENEFITY:
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
możliwość pracy zdalnej
dowolna forma zatrudnienia
