Smile Institute logo

Asystent ds. Marketingu i Eventów

Smile Institute

Asystent ds. Marketingu i Eventów

Smile Institute

Poszukujemy osoby na stanowisko Asystent ds. Marketingu i Eventów w naszej spółce medycznej. Praca w niepełnym wymiarze godzin, idealna dla studentów – oferujemy elastyczny grafik! 

Szukamy osób, które uwielbiają się rozwijać, biorą sprawy w swoje ręce (ownership!) i nie boją się mierzyć wysoko. Ważna jest dla nas otwartość na zmiany – życie nie stoi w miejscu, my też nie! Jeśli czujesz, że te wartości odzwierciedlają także Twoje podejście do pracy, to na pewno świetnie się dogadamy!

Do Twoich nowych obowiązków będą należały:

  • Tworzenie materiałów graficznych i promocyjnych na nasze media społecznościowe (Canva, CapCut)
  • Organizacja eventów firmowych (m.in. otwarcia gabinetów, dni otwarte i imprezy plenerowe)
  • Udział w organizacji wydarzeń promocyjnych oraz wspieranie innych działań marketingowych
  • Obsługa zamówień marketingowych oraz nadzór nad ich realizacją (druki, banery)
  • Research i planowanie publikacji w Social Mediach (Facebook, Instagram, TikTok)
  • Kampanie w mediach społecznościowych (Facebook Ads, Google Ads)

Wymagania:

  • Dyspozycyjność 20-25 godzin tygodniowo
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy
  • Pewność siebie, kreatywność i poczucie estetyki
  • Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Lekkie pióro - umiejętność przygotowywania tekstów do postów i informacji na materiały promocyjne 

Jeśli lubisz wyzwania, jesteś osobą energiczną, samodzielną i pełną motywacji do działania, zapraszamy do kontaktu! 

Nie wymagamy doświadczenia – zapewniamy pełne szkolenie. Prześlij nam swoje CV, a my odezwiemy się do Ciebie!

30 - 31UZ Brutto
Warszawa
Stacjonarnie
Praca
Umowa zlecenie