Zakres obowiązków:
zdalna pomoc Partnerom handlowym firmy w zakresie obsługi oraz konfiguracji modułu enova365 księgowość przez konsultacje telefoniczne i mailowe
uczestnictwo w testowaniu aplikacji
przygotowywanie oraz aktualizacja dokumentacji technicznej do systemu
Wymagania:
wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne lub informatyczne)
znajomość w stopniu podstawowym zagadnień księgowych (plan kont, rejestr VAT, kasa/bank, rozrachunki, deklaracje podatkowe, środki trwałe)
umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej
otwartość na nową wiedzę
dobra organizacja pracy własnej
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Dodatkowym atutem będzie:
znajomość systemu do zarządzania enova365
doświadczenie w pracy z klientem
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, z systemami klasy ERP
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
pracę w modelu hybrydowym (raz na 2 tygodnie praca w biurze),
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (7.30-9.00),
dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
długoterminową współpracę
możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
dostęp do nowoczesnych technologii
realny wpływ na kształt tworzonego oprogramowania
partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów
dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
po okresie próbnym wybór benefitów (karta medyczna, karta sportowa).