Zakres obowiązków:
zapewnienie wsparcia merytorycznego/technicznego klientom w użytkowaniu oprogramowania przez konsultacje telefoniczne i mailowe
tworzenie dokumentacji funkcjonalnej
uczestnictwo w testowaniu aplikacji
przygotowywanie raportów i analiz
definiowanie zadań w zakresie rozbudowy systemu wg potrzeb klienta
Wymagania:
wykształcenie wyższe (mile widziane informatyczne lub pokrewne)
doświadczenie w pracy z klientem (łatwość w prowadzeniu rozmów i umiejętność zwięzłego i jasnego wypowiadania się w formie pisemnej)
dobra organizacja pracy własnej
samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Dodatkowym atutem będzie:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – z systemami do zarządzania ERP
umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej i merytorycznej
znajomość budowy i funkcjonowania systemów klasy ERP
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub inne preferowane formy zatrudnienia)
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
praca w modelu hybrydowym (raz na 2 tygodnie praca w biurze)
elastyczne godziny pracy (7:30-17:00)
udział w ciekawych projektach, pracę w najnowszych technologiach i narzędziach IT
podnoszenie umiejętności i rozwój osobisty (szkolenia, kursy)
szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne
możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy
partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę
po okresie próbnym – benefity: karta medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie