baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Symmetry Sp. z o.o. logo

Symmetry Sp. z o.o.

IT Service Desk Specialist (1st Line Support)

Warszawa
IT
Praca
Warszawa
IT
Praca
Stacjonarnie
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

POSZUKUJEMY:

Poszukujemy osób posiadających:

  • wykształcenie średnie lub wyższe (informatyka i kierunki pokrewne) lub minimum roczne doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT w oparciu o system Service Desk

  • pozytywną energię, dociekliwości, chęć angażowania się oraz wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania

  • łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych oraz swoboda w kontaktach telefonicznych

  • znajomość JIRA, HPSM będzie Twoim atutem

  • gotowość do pracy w ruchomym czasie - będziesz pracować od 7:30 do 15:30, w inny dzień od 11:30 do 19:30, czasem również w sobotę

OFERUJEMY:

  • prywatną opiekę medyczną i Multisport

  • udział w imprezach i spotkaniach firmowych

  • korzystanie z kursów, szkoleń i konferencji

  • pracę w ramach różnych zespołów nad rozwojem umiejętności

  • dostęp do najnowszych technologii i koncepcji biznesowych

  • wysokiej klasy narzędzia pracy dopasowane do charakteru wykonywanych zadań

TWOJE ZADANIA:

  • praca na pierwszej linia wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń

  • telefoniczne oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania

  • monitorowanie i reagowanie na komunikaty i alarmy otrzymywane z systemów monitorujących 

  • rozwój w kierunku samodzielnego rozwiązywania problemów

  • współpraca z pracownikami realizującymi zadania w ramach II linii wsparcia

  • terminowa realizacja codziennych zadań

Symmetry Sp. z o.o.

Stacjonarnie
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

IT Service Desk Specialist (1st Line Support)