27.03 rusza wiosenne wydarzenie Talent Days we Wrocławiu. Najlepsi Pracodawcy, najzdolniejsze Talenty - ponownie w jednym miejscu. Wrocław Tarczyński Arena
Więcej na stronie internetowej wydarzenia: https://talentdays.pl
Nie ma Talent Days bez Talent Match - inicjatywy, która co roku każdej wiosny i jesieni umożliwia setkom Talentów znalezienie pracy marzeń. Łącznie umówiliśmy ponad 19.000 rozmów z pracodawcami - 80% zakończonych dalszym etapem rekrutacji.
Przeanalizuj ogłoszenie. Oferta dopasowana jest do Ciebie, Ty do oferty - aplikuj niezwłocznie (liczba miejsc ograniczona do 3). Zespół Talent Match zapozna się z Twoim CV. Po stwierdzeniu zgodności - zadzwonimy w przeciągu 2 dni roboczych. Odbędziemy krótką rozmowę informacyjną, po której potwierdzamy godzinę spotkania z wybranym Pracodawcą podczas wydarzenia we Wrocławiu.
W tym roku, we współpracy z Merck Business Solution Europe Sp. z o.o - wiodącą firmą naukowo-technologiczną, działającą w trzech sektorach, tj. ochrony zdrowia, life science oraz elektroniki, prowadzimy rekrutację na stanowisko Customer Care Advisor with German.
Wymagania konieczne:
Znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie).
Dobra znajomość języka angielskiego.
Umiejętność utrzymania pozytywnego, empatycznego i profesjonalnego podejścia w kontakcie z klientami.
Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta.
Doświadczenie w pracy w Shared Service Center będzie dodatkowym atutem.
Umiejętność pracy pod presją, elastyczność i wysoka etyka pracy.
Znajomość zasad profesjonalnej netykiety.
Zakres obowiązków:
Odbieranie i obsługa krajowych oraz międzynarodowych zapytań klientów w ramach wsparcia pierwszego poziomu.
Analiza zapytań oraz ich bezpośrednie rozwiązywanie lub przekazywanie do odpowiedniego działu.
Obsługa połączeń telefonicznych (do 90% kontaktu z klientem).
Komunikacja z klientem również przez e-mail oraz czat.
Utrzymywanie i aktualizacja baz danych, by dostarczać klientom istotnych informacji.
Obsługa bazy danych medyczno-naukowych:
raporty o skutkach ubocznych,
pytania dotyczące leków,
skargi na produkty,
zapytania związane z badaniami klinicznymi.
Wsparcie front office Centrum Obsługi Technicznej:
przyjmowanie zapytań, awarii i zamówień przez telefon i e-mail,
tworzenie zleceń serwisowych w systemie ServiceNow.
Oferujemy:
Zdrowie i dobre samopoczucie:
Prywatna opieka medyczna,
Ubezpieczenie na życie,
Karta sportowa,
Przedpłacona karta lunchowa.
Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym:
Dodatkowe płatne dni wolne,
Elastyczne godziny pracy.
Nauka i rozwój:
Dofinansowanie kursów językowych, szkoleń i certyfikatów,
Dostęp do różnych możliwości rozwoju zawodowego.
Wsparcie i zaangażowanie:
Program wsparcia dla pracowników (Employee Assistance Program),
Możliwość dołączenia do grup zaangażowania pracowników.
Więcej informacji podczas rozmowy telefonicznej. Zachęcamy do aplikowania, dziękujemy zainteresowanym - do zobaczenia na Talent Days!