Talent Match logo

Customer Care Advisor with German

Talent Match

Customer Care Advisor with German

Talent Match

27.03 rusza wiosenne wydarzenie Talent Days we Wrocławiu. Najlepsi Pracodawcy, najzdolniejsze Talenty - ponownie w jednym miejscu. Wrocław Tarczyński Arena

Więcej na stronie internetowej wydarzenia: https://talentdays.pl

Nie ma Talent Days bez Talent Match - inicjatywy, która co roku każdej wiosny i jesieni umożliwia setkom Talentów znalezienie pracy marzeń. Łącznie umówiliśmy ponad 19.000 rozmów z pracodawcami - 80% zakończonych dalszym etapem rekrutacji.

Przeanalizuj ogłoszenie. Oferta dopasowana jest do Ciebie, Ty do oferty - aplikuj niezwłocznie (liczba miejsc ograniczona do 3). Zespół Talent Match zapozna się z Twoim CV. Po stwierdzeniu zgodności - zadzwonimy w przeciągu 2 dni roboczych. Odbędziemy krótką rozmowę informacyjną, po której potwierdzamy godzinę spotkania z wybranym Pracodawcą podczas wydarzenia we Wrocławiu.

W tym roku, we współpracy z Merck Business Solution Europe Sp. z o.o - wiodącą firmą naukowo-technologiczną, działającą w trzech sektorach, tj. ochrony zdrowia, life science oraz elektroniki, prowadzimy rekrutację na stanowisko Customer Care Advisor with German.


Wymagania konieczne:

  • Znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie).

  • Dobra znajomość języka angielskiego.

  • Umiejętność utrzymania pozytywnego, empatycznego i profesjonalnego podejścia w kontakcie z klientami.

  • Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta.

  • Doświadczenie w pracy w Shared Service Center będzie dodatkowym atutem.

  • Umiejętność pracy pod presją, elastyczność i wysoka etyka pracy.

  • Znajomość zasad profesjonalnej netykiety.



Zakres obowiązków:

  • Odbieranie i obsługa krajowych oraz międzynarodowych zapytań klientów w ramach wsparcia pierwszego poziomu.

  • Analiza zapytań oraz ich bezpośrednie rozwiązywanie lub przekazywanie do odpowiedniego działu.

  • Obsługa połączeń telefonicznych (do 90% kontaktu z klientem).

  • Komunikacja z klientem również przez e-mail oraz czat.

  • Utrzymywanie i aktualizacja baz danych, by dostarczać klientom istotnych informacji.

  • Obsługa bazy danych medyczno-naukowych:

    • raporty o skutkach ubocznych,

    • pytania dotyczące leków,

    • skargi na produkty,

    • zapytania związane z badaniami klinicznymi.

  • Wsparcie front office Centrum Obsługi Technicznej:

    • przyjmowanie zapytań, awarii i zamówień przez telefon i e-mail,

    • tworzenie zleceń serwisowych w systemie ServiceNow.


Oferujemy:

Zdrowie i dobre samopoczucie:

  • Prywatna opieka medyczna,

  • Ubezpieczenie na życie,

  • Karta sportowa,

  • Przedpłacona karta lunchowa.

Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym:

  • Dodatkowe płatne dni wolne,

  • Elastyczne godziny pracy.

Nauka i rozwój:

  • Dofinansowanie kursów językowych, szkoleń i certyfikatów,

  • Dostęp do różnych możliwości rozwoju zawodowego.

Wsparcie i zaangażowanie:

  • Program wsparcia dla pracowników (Employee Assistance Program),

  • Możliwość dołączenia do grup zaangażowania pracowników.


Więcej informacji podczas rozmowy telefonicznej. Zachęcamy do aplikowania, dziękujemy zainteresowanym - do zobaczenia na Talent Days!

Wrocław
Hybrydowo
Praca
Umowa o pracę