American Express Global Business Travel to jedna z największych firm na świecie świadczących usługi w zakresie podróży służbowych. Na tym stanowisku dołączysz do zdalnego, międzynarodowego zespołu Traveler Care, który zapewnia kompleksową obsługę klientów korporacyjnych w języku niemieckim i angielskim.
To doskonała okazja do zdobycia doświadczenia w branży travel & business services. Wiele osób rozpoczynających karierę w tej roli rozwija się później w kierunku zarządzania, sprzedaży lub szkoleń wewnętrznych w strukturach Amex GBT.
Zakres obowiązków
kompleksowa obsługa klientów biznesowych (telefoniczna, mailowa, czat),
doradzanie w zakresie organizacji podróży służbowych (loty, hotele, transport, pociągi),
rezerwacja podróży z wykorzystaniem systemu GDS (Amadeus – szkolenie zapewnione),
przestrzeganie zasad polityki podróży klienta i przepisów branżowych,
reagowanie na zgłoszenia klientów i rozwiązywanie bieżących problemów,
współpraca w zespole, wymiana wiedzy i wsparcie jakości obsługi.
Wymagania
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1–C2),
dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w call center lub biurze podróży),
umiejętność komunikacji wielokanałowej (telefon, e-mail, czat),
dokładność, rzetelność i nastawienie na jakość obsługi,
otwartość na naukę nowych narzędzi i technologii,
pozwolenie na pracę w Polsce.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pełne szkolenie przygotowujące do pracy,
prywatną opiekę medyczną,
kartę Multisport oraz Benefit Cafeterię,
ubezpieczenie na życie,
program zniżek podróżnych (Travel Perks) – loty, hotele, wynajem samochodów,
program mentoringowy,
dostęp do 20 000 kursów online z certyfikatami,
dodatkowe dni wolne,
całodobowy Employee Assistance Program (24/7) – wsparcie psychologiczne i doradcze.
Proces rekrutacji
I etap – rozmowa telefoniczna (Zoom) z rekruterem, ok. 30 minut,
II etap – rozmowa wideo (Zoom) z menedżerami, ok. 60 minut,
(podczas drugiego etapu mogą pojawić się krótkie testy lub case study)
Dlaczego warto
American Express Global Business Travel to międzynarodowa organizacja stawiająca na rozwój, różnorodność i awanse wewnętrzne. To stabilne miejsce pracy dla osób, które chcą rozwijać umiejętności językowe i zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta na poziomie globalnym.