baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Talent Match logo

Talent Match

Customer Service Specialist z językiem niemieckim i angielskim

Warszawa
Obsługa klienta
Praca
1-2 lata doświadczenia
Warszawa
Obsługa klienta
Praca
1-2 lata doświadczenia
5 015  - 6 897 PLN
Zdalnie
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

🤓 Skrócony opis

Oferta idealna dla: osób z obszaru Języki obce i filologia, Logistyka, Marketing, media i komunikacja, Nauki społeczne i pedagogika, Sport i turystyka

Dołącz do międzynarodowego zespołu Traveler Care i rozwijaj swoje umiejętności w obsłudze klienta korporacyjnego, doradzając w organizacji podróży służbowych.

Zdobądź cenne doświadczenie w branży travel & business services, z możliwością awansu w kierunku zarządzania, sprzedaży lub szkoleń wewnętrznych.

Najciekawsze: Pełne szkolenie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, program zniżek podróżnych oraz dostęp do 20 000 kursów online!

Pełny opis

American Express Global Business Travel to jedna z największych firm na świecie świadczących usługi w zakresie podróży służbowych. Na tym stanowisku dołączysz do zdalnego, międzynarodowego zespołu Traveler Care, który zapewnia kompleksową obsługę klientów korporacyjnych w języku niemieckim i angielskim.

To doskonała okazja do zdobycia doświadczenia w branży travel & business services. Wiele osób rozpoczynających karierę w tej roli rozwija się później w kierunku zarządzania, sprzedaży lub szkoleń wewnętrznych w strukturach Amex GBT.

Zakres obowiązków

  • kompleksowa obsługa klientów biznesowych (telefoniczna, mailowa, czat),

  • doradzanie w zakresie organizacji podróży służbowych (loty, hotele, transport, pociągi),

  • rezerwacja podróży z wykorzystaniem systemu GDS (Amadeus – szkolenie zapewnione),

  • przestrzeganie zasad polityki podróży klienta i przepisów branżowych,

  • reagowanie na zgłoszenia klientów i rozwiązywanie bieżących problemów,

  • współpraca w zespole, wymiana wiedzy i wsparcie jakości obsługi.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1–C2),

  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),

  • minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w call center lub biurze podróży),

  • umiejętność komunikacji wielokanałowej (telefon, e-mail, czat),

  • dokładność, rzetelność i nastawienie na jakość obsługi,

  • otwartość na naukę nowych narzędzi i technologii,

  • pozwolenie na pracę w Polsce.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • pełne szkolenie przygotowujące do pracy,

  • prywatną opiekę medyczną,

  • kartę Multisport oraz Benefit Cafeterię,

  • ubezpieczenie na życie,

  • program zniżek podróżnych (Travel Perks) – loty, hotele, wynajem samochodów,

  • program mentoringowy,

  • dostęp do 20 000 kursów online z certyfikatami,

  • dodatkowe dni wolne,

  • całodobowy Employee Assistance Program (24/7) – wsparcie psychologiczne i doradcze.

Proces rekrutacji

I etap – rozmowa telefoniczna (Zoom) z rekruterem, ok. 30 minut,

II etap – rozmowa wideo (Zoom) z menedżerami, ok. 60 minut,

(podczas drugiego etapu mogą pojawić się krótkie testy lub case study)

Dlaczego warto

American Express Global Business Travel to międzynarodowa organizacja stawiająca na rozwój, różnorodność i awanse wewnętrzne. To stabilne miejsce pracy dla osób, które chcą rozwijać umiejętności językowe i zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta na poziomie globalnym.

Talent Match

5 015  - 6 897 PLN
Zdalnie
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Customer Service Specialist z językiem niemieckim i angielskim

5 015 - 6 897 PLN/mies.