Talent Match logo

Junior Customer Service with German

Talent Match

Junior Customer Service with German

Talent Match

27.03 rusza wiosenne wydarzenie Talent Days we Wrocławiu. Najlepsi Pracodawcy, najzdolniejsze Talenty - ponownie w jednym miejscu - Wrocław Tarczyński Arena.

Więcej na stronie internetowej wydarzenia: https://talentdays.pl

Nie ma Talent Days bez Talent Match - inicjatywy, która co roku każdej wiosny i jesieni umożliwia setkom Talentów znalezienie pracy marzeń. Łącznie umówiliśmy ponad 19.000 rozmów z pracodawcami - 80% zakończonych dalszym etapem rekrutacji.

Przeanalizuj ogłoszenie. Oferta dopasowana jest do Ciebie, Ty do oferty - aplikuj niezwłocznie (liczba miejsc ograniczona do 2). Zespół Talent Match zapozna się z Twoim CV. Po stwierdzeniu zgodności - zadzwonimy w przeciągu 2 dni roboczych. Odbędziemy krótką rozmowę informacyjną, po której potwierdzamy godzinę spotkania z wybranym Pracodawcą podczas wydarzenia we Wrocławiu.

W tym roku, we współpracy z Limango Polska - klubem zakupowym dla kobiet oraz młodych rodzin, prowadzimy rekrutację na stanowisko Junior Customer Service with German.

Wymagania konieczne:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, zarówno w mowie jak i piśmie - poprawna gramatycznie (min. poziomB2) jest koniecznością.

  • Doświadczenie w obsłudze klienta jest dodatkowym atutem (najlepiej w sektorze e-commerce).

  • Chęć i pasja do pracy z klientami.

  • Zapytania klientów są zawsze traktowane z najwyższą starannością i indywidualnie.

  • Pozytywne nastawienie do świata i ludzi.

  • Samodzielność w rozwiązywaniu zapytań.

  • Zorientowanie na pracę zespołową.

  • Otwartość na pracę w stałych godzinach w przedziale czasowym 8:00-20:00, a także na pracę w weekendy.


Zakres obowiązków:

Jesteś pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, zapewniając wsparcie i wskazówki w codziennych interakcjach z naszymi usługami. Twoim zadaniem jest zapewnienie sprawnej obsługi klienta poprzez odpowiadanie na zapytania, rozwiązywanie problemów i oferowanie rozwiązań dostosowanych do jego potrzeb. 


Codzienne zadania na tym stanowisku:

  • Jesteś odpowiedzialny za profesjonalne przyjmowanie i przetwarzanie zapytań od naszych niemieckich i polskich klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu.

  • Współpracujesz również z kolegami z innych zespołów w zakresie płatności, reklamacji i ofert w celu znalezienia najlepszego możliwego rozwiązania dla naszych klientów.

  • Jesteś osobą kontaktową dla naszych klientów w przypadku pytań dotyczących przetwarzania płatności, przetwarzania zamówień i anulowania/zwrotów.



Lista benefitów:

  • Prywatna opieka zdrowotna

  • Zapewniamy dostęp do najlepszych specjalistów dla Ciebie i Twoich bliskich.

  • Zajęcia językowe

  • Lekcje angielskiego i niemieckiego w małych grupach, dostosowane do Twoich umiejętności.

  • Praca zdalna i elastyczne godziny pracy

  • Możliwość częściowej pracy zdalnej, a także dostosowania godzin pracy do Twojego planu dnia.

  • Biuro w centrum Wrocławia

  • W pobliżu kino, klub fitness i duży wybór miejsc na lunch.

  • Owocowe poniedziałki

  • W naszym biurze nie brakuje kawy, owoców, pizzy, słodyczy i zdrowych przekąsek.

  • Imprezy firmowe w najlepszym towarzystwie

  • Po godzinach często organizujemy ciekawe wyjścia lub spotkania w naszym biurze.

Na co możesz liczyć:

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku branży internetowej - z nami nie będziesz się nudzić!

  • Możliwość realnego kształtowania biznesu - cenimy samodzielność i delegujemy odpowiedzialność.

  • Zdobycie doświadczenia w międzynarodowym zespole, działającym na różnych rynkach europejskich.

Więcej informacji podczas rozmowy telefonicznej. Zachęcamy do aplikowania, dziękujemy zainteresowanym - do zobaczenia na Talent Days!

Wrocław
Zdalnie
Praca
Umowa zlecenie, Umowa o pracę