Twoje zadania:
- Wsparcie zespołu Product Managerów
- Udział w procesie wprowadzania produktów do oferty
- Uczestnictwo w pełnym cyklu życia produktów
- Przygotowywanie benchmarków
- Wsparcie w przygotowywaniu ofert
- Kompletowanie dokumentacji
- Obsługa systemu ERP związana z zamówieniami oraz wprowadzaniem produktu do oferty
- Koordynowanie współpracy z różnymi Działami
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w pracy w obszarze operacyjno-administracyjnym lub przy obsłudze klienta
- Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Power Point)
- Dobra organizacja pracy własnej oraz skrupulatność w wykonywaniu zadań
- Analityczne myślenie
- Otwartość, kreatywne podejście i pozytywne usposobienie
- Chęć do podejmowania wyzwań i uczenia się nowych rzeczy
- Mile widziane – gdy interesujesz się elektroniką użytkową, a jeśli masz doświadczenie z poprzedniej pracy przy elektronice, będzie to dodatkowym atutem
- Mile widziane – umiejętność prowadzenia efektywnych researchów rynku
Dajemy od siebie:
- Otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań.
- Samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków.
- Lokalizacja biura blisko centrum Wrocławia: szybki dojazd komunikacją miejską (przystanek Park Wschodni tuż pod biurem), duży parking samochodowy i rowerowy.
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę.
- Różnorodne benefity, m.in. zniżki na firmowe produkty, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa.
Jak pracujemy?:
- Stacjonarnie/hybrydowo – w trybie 8-16 lub 9-17,
- Mamy nieformalną atmosferę pracy: brak dress code’u, mówimy sobie na „Ty”,
- W naszej misji i wizji firmy zawarte są takie słowa jak: relacyjność, odwaga, rozwój i nie są to tylko puste słowa – przekonaj się sam 🙂
