ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
prowadzenie i realizacja kampanii z udziałem influencerów
nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z influencerami od nano-influencerów po KOLs
negocjacje stawek oraz warunków współpracy z influencerami
kontakt i współpraca z klientami agencji
koordynacja akcji specjalnych z udziałem influencerów, w tym wysyłek kreatywnych
analiza efektywności prowadzonych działań, raportowanie oraz przedstawianie rekomendacji
wsparcie przy tworzeniu ofert przetargowych
współpraca z innymi działami agencji – accountami, strategiem oraz działem social mediów
NASZE WYMAGANIA:
minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
znajomość rynku influencer marketingu w Polsce
kreatywność i otwartość w proponowaniu niestandardowych działań z udziałem influencerów
znajomość narzędzi do analizowania influencerów
samodzielność i dobra organizacja pracy
NASZA PROPOZYCJA DLA CIEBIE:
praca w niezależnej agencji digitalowej w zespole pasjonatów reklamy, marketingu i internetu
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, umiejętności i zaangażowania
możliwość rozwoju kompetencji zawodowych – uczestnictwo w szkoleniach, dostęp do unikatowego know-how w dziedzinie digital marketingu i e-commerce
możliwość pracy dla największych polskich i międzynarodowych marek
system wynagrodzeń premiujący innowacyjność i biznesowe podejście do prowadzonych projektów
dofinansowanie szkoleń językowych, prywatnej opieki medycznej i pakietu Multisport
praca w modelu hybrydowym (zdalnie lub z biura)
