ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
wdrażanie, prowadzenie oraz optymalizacja kampanii w systemach RTB (Adform, DV360)
monitorowanie i realizacja KPI oraz budżetów kampanii
przygotowywanie raportów z kampanii oraz rekomendacji
poszerzanie wiedzy z zakresu digital marketingu, w szczególności z działań typu Programmatic / RTB
WYMAGANIA:
Szukamy młodszego specjalisty z chęcią do rozwoju w realizacji kampanii wizerunkowych oraz sprzedażowych z wykorzystaniem nowoczesnych systemów RTB. Nie wymagamy dużego doświadczenia, tylko podstawowej wiedzy oraz chęci nauki i rozwoju. Jeśli jednocześnie jesteś osobą komunikatywną, precyzyjną i samodzielną w działaniu, to będzie to Twoim dodatkowym atutem
NASZA PROPOZYCJA DLA CIEBIE:
praca w niezależnej agencji digitalowej w zespole pasjonatów reklamy, marketingu i internetu,
wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, umiejętności i zaangażowania,
możliwość rozwoju kompetencji zawodowych – uczestnictwo w szkoleniach, dostęp do unikatowego know-how w dziedzinie digital marketingu i e-commerce,
możliwość pracy dla największych polskich i międzynarodowych marek,
system wynagrodzeń premiujący innowacyjność i biznesowe podejście do prowadzonych projektów,
praca w modelu hybrydowym (zdalnie lub z biura).
