ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Moderacja profilu zgodnie z wytycznymi projektu na kanałach takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn
Szkolenia (głównie produktowe) dotyczące moderowanych profili
Kontakt z Działem Obsługi Klienta
Stały kontakt ze specjalistami nadzorującymi projekt
NASZE WYMAGANIA:
Praca na podobnym stanowisku bądź redaktorskim / w obsłudze Klienta
Poprawne posługiwanie się językiem polskim
Dobra organizacja pracy
Umiejętność gaszenia pożarów w Social Media zanim jeszcze wybuchną
Elastyczność dotycząca czasu pracy (systemy zmianowe, praca w weekendy)
NASZA PROPOZYCJA DLA CIEBIE:
Praca w niezależnej agencji digitalowej w zespole pasjonatów reklamy, marketingu i internetu
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zakresu projektów
Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych – uczestnictwo w szkoleniach, dostęp do unikatowego know-how w dziedzinie digital marketingu i e-commerce
Możliwość pracy dla największych polskich i międzynarodowych marek
Możliwość pracy zdalnej
