Zakres obowiązków
- wdrażanie, prowadzenie oraz optymalizacja kampanii w systemie Facebook Ads
- monitorowanie i realizacja KPI oraz budżetów kampanii
- przygotowywanie raportów z kampanii oraz rekomendacji
- poszerzanie wiedzy z zakresu reklamy w mediach społecznościowych (social ads)
Nasze wymagania
Szukamy młodszego specjalisty z elementarną wiedzą na temat realizacji kampanii sprzedażowych oraz wizerunkowych z wykorzystaniem systemu Facebook Ads. Jeśli jednocześnie jesteś osobą komunikatywną, precyzyjną i samodzielną w działaniu, to będzie to Twoim dodatkowym atutem
Nasza propozycja dla Ciebie
- praca w niezależnej agencji digitalowej w zespole pasjonatów reklamy, marketingu i internetu
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, umiejętności i zaangażowania
- możliwość rozwoju kompetencji zawodowych – uczestnictwo w szkoleniach, dostęp do unikatowego know-how w dziedzinie digital marketingu i e-commerce
- możliwość pracy dla największych polskich i międzynarodowych marek,
- system wynagrodzeń premiujący innowacyjność i biznesowe podejście do prowadzonych projektów
- praca w modelu hybrydowym (zdalnie lub z biura)
