Twój zakres obowiązków:
- przygotowywanie koncepcji kreatywnych przy współpracy ze strategami
- zarządzanie zespołem specjalistów oraz współpraca z grafikami, moderatorami, copywriterami
- obsługa projektów w różnych kanałach SM: Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, LinkedIn
- kontakt i współpraca z Klientem
- monitoring działań i ich raportowanie
- skuteczna optymalizacja kampanii reklamowych
- przygotowywanie ofert przetargowych
Nasze wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w agencji reklamowej / digitalowej na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru digital
- doświadczenie w zarządzaniu projektami SM lub projektami 360
- umiejętność współpracy z zespołem i delegowania zadań
- umiejętność tworzenia prezentacji i prowadzenia ich na spotkaniach
Nasza propozycja dla Ciebie:
- praca w niezależnej agencji digitalowej w zespole pasjonatów reklamy, marketingu i internetu
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, umiejętności i zaangażowania
- model umowy zgodny z Twoimi preferencjami (UoP lub B2B)
- możliwość rozwoju kompetencji zawodowych – uczestnictwo w szkoleniach, dostęp do unikatowego know-how w dziedzinie digital marketingu i e-commerce
- możliwość pracy dla największych polskich i międzynarodowych marek
- system wynagrodzeń premiujący innowacyjność i biznesowe podejście do prowadzonych projektów
- dofinansowanie szkoleń językowych, prywatnej opieki medycznej i pakietu Multisport
- praca w modelu hybrydowym (zdalnie lub z biura)
