- monitorowanie i analizowanie zachowań użytkowników na naszych stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, identyfikowanie wzorców oraz trendów dla zwiększenia zaangażowania i satysfakcji graczy,
- śledzenie działań konkurencji, analiza ich strategii oraz identyfikowanie najlepszych praktyk, które mogą być zastosowane w naszych produktach,
- optymalizacja stron i aplikacji we współpracy z zespołami deweloperskimi i UX,
- wydawanie rekomendacji na podstawie analiz dla zespołu sprzedaży oraz innych działów, w celu zwiększenia efektywności działań marketingowych i sprzedażowych,
- przygotowywanie raportów, dokumentacji i konfiguracja warstwy danych w oparciu o narzędzia Google Analytics 360, Google Tag Manager, Big Query, Tableau, Similarweb, Firebase, MS Clarity, Hotjar.
NASZE OCZEKIWANIA
- doświadczenie w analizie danych oraz pracy z narzędziami analitycznymi (Google Analytics, Tableau, SQL),
- mile widziane doświadczenie pracy w agencji interaktywnej,
- znajomość narzędzi do monitorowania ruchu na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych,
- umiejętność przekształcania danych w rekomendacje biznesowe,
- efektywna komunikacja i zdolność pracy w dynamicznym środowisku,
- proaktywne podejście i samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
