baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Transcom logo

Transcom

Service Desk z j. niemieckim

Gdańsk
IT
Praca
1-2 lata doświadczenia
Informatyka i technologie
Gdańsk
IT
Praca
1-2 lata doświadczenia
Informatyka i technologie
6 800 PLN
Brutto za miesiąc - Umowa o pracę
Stacjonarnie
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

🤓 Skrócony opis

Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie, Języki obce i filologia

Szukamy osób z biegłą znajomością niemieckiego (C1) i komunikatywnym angielskim (B1), które mają smykałkę do IT i lubią pomagać innym. Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla pracowników Tchibo, rozwiązując ich codzienne problemy techniczne.

Otrzymasz umowę o pracę z wynagrodzeniem 6800 zł brutto plus premię, a także 4-tygodniowe szkolenie wdrożeniowe i realne szanse na awans. Możesz pracować zdalnie lub w biurze w Gdańsku.

Najciekawsze: Możliwość pracy zdalnej, kompleksowe szkolenie i pakiet benefitów, a także realne ścieżki rozwoju w IT.

Pełny opis

U NAS OTRZYMASZ:

  • Wynagrodzenie w wysokości 6800 zł brutto (umowa o pracę) + premię do 700 zł brutto.

  • Pracę stacjonarną w komfortowym biurze w Gdańsku lub pracę zdalną.

  • Szkolenie wdrażające (4 tygodnie) i wsparcie w codziennej pracy.

  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętności w obszarze IT, komunikacji i rozwiązywania problemów.

  • Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

  • Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Medicover), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!

JAK WYGLĄDA DZIEŃ PRACY:

Nasi pracownicy to pasjonaci kawy. :) Jesteśmy pierwszym punktem kontaktu dla pracowników z centrali i sklepów Tchibo. Rozwiązujemy ich problemy związane z oprogramowaniem i sprzętem IT. Stale się rozwijamy, jesteśmy nastawieni na wzajemne wsparcie i dzielenie się wiedzą! Do naszych zadań należą:

  • Odpowiadanie na wewnętrzne zapytania pracowników z centrali i sklepów Tchibo.

  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów IT.

  • Analizowanie sytuacji pod kątem występowania anomalii.

  • Zgłaszanie pozostałych problemów wymagających podjęcia działań.

WYRÓŻNIAJĄ CIĘ:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) - niezbędna w trakcie szkolenia i do komunikacji w zespole.

  • Dobra znajomość zagadnień w technicznym obszarze IT.

  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany w przedziale godz. 7:00 - 21:00).

  • Mile widziane doświadczenie w obszarze Service Desk / obsłudze klienta.

  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!

Transcom

6 800 PLN
Brutto za miesiąc - Umowa o pracę
Stacjonarnie
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Service Desk z j. niemieckim

6 800 PLN/mies.