Opis zadań na stanowisku pracy:
Bezpośrednie wsparcie użytkowników w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, oprogramowanie),
Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,
Udział w konfiguracji oraz obsłudze środowisk serwerowych,
Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT w firmie,
Udział w koordynowaniu działań związanych z obsługą informatyczną i telekomunikacyjną firmy oraz firm klienckich,
Konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania klienckiego,
Obsługa administracyjna Office 365,
Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych,
Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem księgowym Klientów, np. Symfonia, Optima, WF-Mag,
Współpraca z użytkownikami/klientami i zapewnianie wsparcia w kwestiach związanych z infrastrukturą IT, w tym podczas wizyt serwisowych,
Raportowanie zgłaszanych problemów i awarii w systemie CRM.
Wymagania:
Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów – preferowane kierunki informatyczne lub kierunki techniczne,
Biegła obsługa komputera – MS Office, Internet, i in. oraz sprzętu komputerowego,
Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows,
Znajomość zagadnień sieciowych,
Znajomość protokołu TCP/IP i struktury sieci WAN,
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
Prawo jazdy kat. B,
Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność,
Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.
Dodatkowym atutem będzie:
Doświadczenie zawodowe w administrowaniu i zarządzaniu serwerami Windows 2012 R2,
Znajomość programów księgowych: Optima, Symfonia, Subiekt, programów WAPRO
Oferujemy:
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków,
Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
Zatrudnienie na umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego.
