OPIS STANOWISKA:
- Obsługa klientów niesłyszących i niedosłyszących w Polskim Języku Migowym za pomocą wideorozmów.
- Wsparcie klientów w zakresie produktów i usług bankowych.
- Współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia najlepszej obsługi klienta.
WYMAGANIA:
- Znajomość Polskiego Języka Migowego (PJM) potwierdzona certyfikatem.
- Otwartość do pracy w klientem w zdalnych kanałach kontaktu (telefon, wideo).
- Chęć wspierania osób z niepełnosprawnościami i budowania dostępnych usług.
- Doświadczenie w pracy z osobami niesłyszącymi będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
- Możliwość rozwoju w #Świecie bardziej Velo, gdzie na co dzień kierujemy się #otwartością, #zaufaniem i #rzetelnością, a #przedsiębiorczość mamy w swoim DNA. 😊
- Pracę, w której stosujemy podejście eXtreme agile, szukając optymalnych rozwiązań, często nieoczywistych, nieszablonowych i dlatego osiągamy ponadprzeciętne rezultaty.
- Zielony klimat, za który jesteśmy odpowiedzialni, również społecznie. Dbamy o środowisko, a za każde otwarte konto z mObywatel sadzimy drzewo! 😊
- VeloActive, wspieramy również Twoje zdrowie.
- Bezpieczeństwo finansowe - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Platformę, która wesprze Twój dobrostan, zdrowie psychiczne i fizyczne, dzięki bezpłatnym konsultacjom z: doradcą finansowy, prawnym, psychologiem, psychoterapeutą, coachem czy mentorem biznesu.
- Program opieki zdrowotnej dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie, kartę sportową.
- Możliwość nauki języka angielskiego czy niemieckiego na platformie internetowej.
- Atrakcyjną ofertę pracowniczą na produkty bankowe #Velo.
