CZEGO OCZEKUJEMY:
Min. rocznego doświadczenia w budowie, zarządzaniu i optymalizacji kampanii Facebook Ads,
Analitycznego myślenia oraz wykorzystania narzędzi analitycznych w praktyce,
Dobrej organizacji pracy, samodzielności w podejmowaniu decyzji,
Pracowitości i odpowiedzialności i wychodzenia z inicjatywą,
Pasji i śledzenia trendów w performance marketingu.
POWINIENEŚ ZNAĆ TECHNICZNIE:
Manager Reklam Facebook,
Google Analytics,
Google Data Studio,
Audience Insights.
Mile widziane, ale nie wymagane:
Podstawy User Experience,
Znajomość Google Ads.
CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW:
Tworzenie strategii kampanii Ads,
Budowa, zarządzanie i optymalizacja kampanii Ads,
Rozwijanie aktualnych kampanii Ads klientów z różnych branż,
Raportowanie efektów kampanii Ads,
Współpraca z innymi działami Agencji.
CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:
Pracę w innowacyjnej agencji z ustabilizowaną pozycją na rynku i bogatym portfolio,
Wyzwania – realizację ciekawych, zróżnicowanych projektów,
Atrakcyjne wynagrodzenie – adekwatne do posiadanych kompetencji,
Udział w szkoleniach.
Prosimy o załączenie oświadczenia dot. RODO:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
