CZEGO OCZEKUJEMY:
Min. rocznego doświadczenia w budowie, zarządzaniu i optymalizacji kampanii Facebook Ads lub Google Ads (doświadczenie w pracy w oparciu o oba systemy reklamowe będzie dodatkowym atutem);
Analitycznego myślenia oraz wykorzystania narzędzi analitycznych w praktyce;
Dobrej organizacji pracy, samodzielności w podejmowaniu decyzji;
Pracowitości i odpowiedzialności;
Pasji i śledzenia trendów w performance marketingu;
POWINIENEŚ ZNAĆ TECHNICZNIE:
Google Ads;
Facebook Ads;
Google Analytics;
Google Merchant Center;
Google Tag Manager (opcjonalnie – znajomość będzie dodatkowym atutem);
Google Data Studio (opcjonalnie – znajomość będzie dodatkowym atutem);
POWINIENEŚ UMIEĆ ZARZĄDZAĆ KAMPANIAMI ADS:
W sieci wyszukiwania i w sieci reklamowej;
Product Listing Ads;
YouTube Ads;
Facebook Ads;
Jeśli czegoś nie umiesz, to nie problem, nauczymy Cię! ?
Dodatkowo mile widziane, ale nie wymagane:
Techniczna znajomość i/lub doświadczenie w prowadzeniu kampanii Linkedin Ads
Techniczna znajomość i/lub doświadczenie w prowadzeniu kampanii Pinterest Ads
CO BĘDZIE NALEŻEĆ DO TWOICH OBOWIĄZKÓW:
Tworzenie strategii kampanii Ads;
Budowa, zarządzanie i optymalizacja kampanii Ads;
Rozwijanie aktualnych kampanii Ads klientów;
Tworzenie estymacji dla klientów;
Raportowanie efektów kampanii Ads;
Współpraca z innymi działami Agencji
CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:
Pracę w innowacyjnej agencji z ustabilizowaną pozycją na rynku i bogatym portfolio;
Wyzwania – realizację ciekawych, zróżnicowanych projektów;
Atrakcyjne wynagrodzenie – adekwatne do posiadanych kompetencji;
Możliwość udziału w szkoleniach;
Prosimy o załączenie oświadczenia dot. RODO:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
