Od Ciebie oczekujemy:
przynajmniej dwóch lat doświadczenia w tworzeniu, zarządzaniu i optymalizacji kampanii Meta Ads,
przynajmniej rocznego doświadczenie w tworzeniu ofert, estymacji, audytów kont reklamowych dla klientów,
doświadczenia zarówno w pracy z projektami ecommerce, jak i B2B oraz lead generation,
analitycznego myślenia oraz wykorzystania narzędzi analitycznych w praktyce,
umiejętności przedstawiania efektów swoich działań wraz z wnioskami,
dobrej organizacji pracy, samodzielności w podejmowaniu decyzji,
pracowitości, odpowiedzialności i wychodzenia z inicjatywą,
pasji i śledzenia trendów w performance marketingu,
znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
umiejętności pracy w zespole.
Dodatkowym atutem będzie jeśli:
masz doświadczenie w tworzeniu, zarządzaniu i optymalizacji kampanii w innych systemach reklamowych: Google Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Pinterest Ads, Allegro Ads,
masz doświadczenie z pracą na raportach Google Looker Studio oraz narzędziem Make,
znasz podstawowy User Experience oraz CRO,
potrafisz skonfigurować konto GA4,
masz doświadczenie w pracy z GTM (wdrożenia tagów, pixeli oraz zdarzeń),
posiadasz umiejętność kreatywnego i skutecznego stosowania narzędzi AI, takich jak ChatGPT.
Twoją rolą w zespole PPC będzie:
samodzielne prowadzenie projektów Meta Ads dla klientów agencji (planowanie, tworzenie kampanii, optymalizacje, zarządzanie budżetami),
analizowanie danych na potrzeby poprawy efektywności kampanii,
opracowywanie raportów, podsumowań oraz list rekomendacji dla klientów,
zgłaszanie zapotrzebowania na materiały reklamowe potrzebne do prowadzenia kampanii,
opracowywanie ofert, strategii, estymacji, audytów kont dla potencjalnych klientów,
udział w wewnętrznych spotkaniach projektowych,
udział w spotkaniach z klientami oraz potencjalnymi klientami,
stała współpraca z poszczególnymi działami w firmie.
Co oferujemy:
1 dzień pracy zdalnej w tygodniu,
pracę z dużymi i znanymi markami,
wyzwania – realizację ciekawych i zróżnicowanych projektów,
możliwość pracy w bardzo kreatywnym i doświadczonym gronie specjalistów,
liczne integracje i wyjścia firmowe,
super lokalizację biura – zaledwie 1 km od krakowskiego rynku,
szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne,
możliwość uwolnienia swojej kreatywnej duszy przy pracy nad projektami.
Wynagrodzenie:
B2B: 7 000 zł – 9 000 zł netto
UoP: 6 000 zł – 8 000 zł brutto
