Kim jesteśmy i jak pracujemy?
Obecnie tworzymy około 140-osobowy dział Digital Product & IT w ramach którego posiadamy najlepszych specjalistów w zakresie zarządzania projektami, programowania, testowania i wielu innych obszarach. Zapewniamy kompleksowe wsparcie systemów wewnętrznych, zewnętrznych i sprzętowych, będąc pierwszą linią kontaktu dla użytkowników.
W swojej codziennej pracy będziesz odpowiadać za:
Nadzór nad stanem i dostępnością sprzętu IT, zarządzaniem zapasami oraz ewidencją sprzętu,
Planowanie i przeprowadzanie zakupów sprzętu komputerowego IT zgodnie z potrzebami firm,
Aktywne wykorzystywanie systemu Dynamics 365 do obsługi procesów zakupowych i ewidencji sprzętu,
Koordynacją działań związanych z zakupami i serwisem sprzętu, kontaktowanie się z dostawcami oraz negocjacje cenowe,
Instalację i konfigurację oprogramowania oraz przygotowanie sprzętu do użytku przez pracowników,
Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów sprzętowych oraz zapewnienie odpowiedniej konserwacji sprzętu,
Wykonywanie prac montażowych i instalacyjnych związanych z infrastrukturą IT w firmie,
Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie problemów związanych z aplikacjami firm trzecich.
Oczekujemy od Ciebie:
Doświadczenia w obszarze technologii, w tym wiedza praktyczna na temat komponentów komputerowych (procesorów, kart graficznych itp.),
Znajomości podstawowych zagadnień z zakresu serwisowania i konserwacji sprzętu komputerowego,
Umiejętności pracy w zespole oraz dobre umiejętności komunikacyjne,
Prawo jazdy kat. B.
Dodatkowym atutem będzie:
Umiejętność obsługi systemu Microsoft Dynamics 365,
Doświadczenie w pracy z systemami Attlasian (Jira, Confluence),
Doświadczenie w obszarze zarządzania sprzętem IT oraz znajomość procesów zakupowych,
Doświadczenie w rozwiązywaniu usterek aplikacji firm trzecich (np. pakiet Microsoft Office),
Wykształcenie w zakresie technologii informatycznych.
Oferujemy:
Bezpieczeństwo i komfort pracy:
Przyjazna atmosfera pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Pełne wsparcie w okresie wdrożenia pod okiem lidera/buddiego.
Sprawczość i zwinność biznesowa:
Realny wpływ na podejmowane decyzje biznesowe i działanie naszej organizacji, możliwość podejmowania inicjatyw i wdrażania swoich pomysłów w życie.
Rozwój w ramach organizacji:
Spotkania wymiany wiedzy na poziomie technologii oraz całego IT,
Indywidualny Plan Rozwojowy,
Udział w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje zawodowe.
All inclusive dla Pracownika:
Pakiet benefitów, z których możesz korzystać według własnych upodobań – opieka medyczna Lux Med, Ubezpieczenie Zdrowia i Życia (PZU i Warta), karta Multisport, vouchery na zakupy i lunch oraz wiele innych propozycji kafeteryjnych dostępnych na platformie Worksmile,
Study Tour – podróże zagraniczne, których celem jest poznanie oferty produktowej (zwiedzanie destynacji i audyt hoteli),
Pakiet szkoleń, webinarów oraz opieka specjalistyczna z zakresu psychologii i dobrostanu psychicznego dostępne na platformie wellbeingowej,
Zniżki na produkty własne dla Pracowników i ich rodzin,
Program Poleceń Pracowniczych – płacimy nawet do 10 000 zł za polecenie w zależności od stanowiska, które obejmie polecona osoba,
Praca w nowoczesnym kompleksie biurowym Alchemia - budynek Neon, 100 metrów od stacji SKM Gdańsk Przymorze-Uniwersytet,
Imprezy integracyjne na rozpoczęcie i zakończenie sezonu turystycznego – zajrzyj tu: Instagram, LinkedIn, Tiktok, Facebook,
Mini eventy, pyszna kawa, a w poniedziałek dodatkowo gorąca czekolada,
Swobodny dress code.
Dołącz do nas, bo #wakacjeToMy!
