TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
W zależności od Twoich kompetencji i doświadczenia możesz objąć stanowisko w jednym z naszych zespołów, gdzie będziesz odpowiadać za:
Stały kontakt z naszymi klientami korzystającymi z usługi SEO oraz WEB;
Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami;
Profesjonalne doradztwo dotyczące naszych produktów i usług;
Uwzględnianie potrzeb i wymagań klientów;
Dbanie o najwyższy standard obsługi klienta;
Aktywna współpraca z innymi członkami zespołu oraz firmą;
Regularne raportowanie prowadzonych prac;
Rekomendowanie klientom dodatkowych usług w zakresie marketingu internetowego;
Aktywnie wsparcie i koordynacja pracy działów zaangażowanych w prowadzenie kampanii SEO oraz obsługę strony internetowej;
Samodzielne wprowadzanie drobnych zmian na stronie internetowej za pomocą autorskiego edytora;
Używanie narzędzi edycji contentu opartych o technologie AI celem dostosowania elementów strony.
NASZE WYMAGANIA:
Praktyczna wiedza z zakresu obsługi klienta;
Kreatywność i innowacyjność;
Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami;
Otwartość na nowe wyzwania;
Pozytywne nastawienie;
Umiejętność aktywnego słuchania i interpretowania potrzeb klienta;
Umiejętność prezentacji produktów/usług oraz argumentacji korzyści.
Mile widziane:
Wiedza z zakresu SEO oraz budowy i działania stron internetowych;
Znajomość języka angielskiego;
TO OFERUJEMY:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie;
Dwuskładnikowe wynagrodzenie (podstawa + system premiowy);
Wprowadzenie i wsparcie doświadczonych managerów;
Dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi analitycznych;
Dostęp do firmowych benefitów: wsparcie psychologiczne pracowników, prywatna opieka medyczna, abonament sportowy, ubezpieczenie na życie i wydarzenia integracyjne.