Wealthon S.A. logo

Specjalista ds. obsługi klienta usług płatniczych

Wealthon S.A.

Specjalista ds. obsługi klienta usług płatniczych

Wealthon S.A.

Zakres zadań:

  • obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów Spółki
  • przyjmowanie reklamacji od klientów
  • przyjmowanie i realizacja innych dyspozycji klientów w ramach posiadanych kompetencji
  • udzielanie wsparcia klientom, w szczególności w zakresie obsługi terminali płatniczych
  • realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową klientów
  • komunikacja z zewnętrznymi dostawcami
  • współtworzenie nowych procesów dotyczących obsługi klientów oraz optymalizacja już istniejących
  • rejestracja przyjmowanych od klientów zgłoszeń, w dedykowanym oprogramowaniu wykorzystywanym w Spółce – JIRA
  • wykonywanie pozostałych zadań związanych z realizacją procesów I linii wsparcia
  • stały kontakt z innymi Działami Spółki


Nasze wymagania:

  • umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej
  • wiedza w zakresie usług płatniczych
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze usług płatniczych
  • dostępność do pracy z biura – przy ul. Wioślarskiej 8, 00-411 Warszawa – 4 dni w tygodniu
  • umiejętność efektywnego przekazywania informacji oraz dostosowywania sposobu komunikacji do różnych grup odbiorców
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • umiejętność praktycznego radzenia sobie w kontaktach z wymagającymi klientami
  • zaangażowanie i wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
  • chęć rozwoju osobistego i stałego podnoszenia kwalifikacji
  • umiejętność pracy pod presją czasu


Oferujemy:

  • nowoczesne biuro w Warszawie, przy Bulwarach Wiślanych
  • w pełni wyposażone zaplecze socjalne
  • owocowe środy
  • voucher do Kinoteki
  • no dress code
  • wspólne świętowanie urodzin i wyjścia integracyjne
  • program rekomendacji pracowniczych
  • pracę w zgranym zespole
Warszawa
Zdalnie, Stacjonarnie
Praca
B2B, Umowa zlecenie, Umowa o pracę