Zakres zadań:
- obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów Spółki
- przyjmowanie reklamacji od klientów
- przyjmowanie i realizacja innych dyspozycji klientów w ramach posiadanych kompetencji
- udzielanie wsparcia klientom, w szczególności w zakresie obsługi terminali płatniczych
- realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową klientów
- komunikacja z zewnętrznymi dostawcami
- współtworzenie nowych procesów dotyczących obsługi klientów oraz optymalizacja już istniejących
- rejestracja przyjmowanych od klientów zgłoszeń, w dedykowanym oprogramowaniu wykorzystywanym w Spółce – JIRA
- wykonywanie pozostałych zadań związanych z realizacją procesów I linii wsparcia
- stały kontakt z innymi Działami Spółki
Nasze wymagania:
- umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej
- wiedza w zakresie usług płatniczych
- doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze usług płatniczych
- dostępność do pracy z biura – przy ul. Wioślarskiej 8, 00-411 Warszawa – 4 dni w tygodniu
- umiejętność efektywnego przekazywania informacji oraz dostosowywania sposobu komunikacji do różnych grup odbiorców
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętność praktycznego radzenia sobie w kontaktach z wymagającymi klientami
- zaangażowanie i wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
- chęć rozwoju osobistego i stałego podnoszenia kwalifikacji
- umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
- nowoczesne biuro w Warszawie, przy Bulwarach Wiślanych
- w pełni wyposażone zaplecze socjalne
- owocowe środy
- voucher do Kinoteki
- no dress code
- wspólne świętowanie urodzin i wyjścia integracyjne
- program rekomendacji pracowniczych
- pracę w zgranym zespole