APLIKUJ DO NAS, JEŚLI CHARAKTERYZUJE CIĘ:
„lekkie pióro”, umiejętność pisania kreatywnych i angażujących tekstów, które zachęcą odbiorcę do lepszego poznania opisywanej marki,
doskonała znajomość zasad językowych: ortograficznych, interpunkcyjnych, stylistycznych,
umiejętność dostosowania przekazu do specyfiki danej branży i profilu grupy docelowej,
umiejętność robienia pogłębionego researchu, pracowania z materiałami źródłowymi, kondensowania dużej ilości informacji do krótkich i treściwych tekstów,
umiejętność dostosowania się do szczegółowych wytycznych dotyczących tekstu, w tym do wymogów SEO,
znajomość zasad web wrtitingu (odpowiednia długość zdań i akapitów, atrakcyjne formatowanie tekstu – wyróżnienia, śródtytuły, listy),
doświadczenie w tworzeniu rożnego rodzaju treści (teksty na strony www, teksty i hasła marketingowe, teksty SEO – np. meta description, meta title, wpisy na media społecznościowe, artykuły specjalistyczne, opisy produktów i kategorii),
wysoka kultura pracy, bezproblemowy kontakt.
OD IDEALNEGO KANDYDATA OCZEKUJEMY PONADTO:
praktycznego doświadczenia w tworzeniu treści dla następujących branż: IT, Internet, nowe technologie, sprzęt AGD / RTV, wnętrza, ogrody, budownictwo, dzieci / parenting, ekologia, smartcity, hobby, moda, zdrowie, uroda, żywność, gastronomia, turystyka, hotelarstwo, edukacja,
kreatywności i proaktywności w tworzeniu strategii komunikacji marki na podstawie informacji o niej,
stosunkowo dużej dyspozycyjności (mierzonej np. w gotowości do podjęcia współpracy w ciągu tygodnia / dwóch od wysłania przez nas propozycji zlecenia),
posiadania własnej działalności (możliwość wystawiania faktury).
CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
atrakcyjne wynagrodzenie; często model wyceny za poszczególne zlecenia (alternatywnie do wyceny za liczbę znaków ze spacjami),
stabilną współpracę, regularny napływ nowych zleceń,
pracę zdalną na przejrzystych zasadach – w oparciu o uporządkowany brief oraz kompletne materiały źródłowe,
elastyczne dopasowanie się przez nas do Twojego trybu pracy, miły i bezproblemowy kontakt,
ciekawe wyzwania copywriterskie, możliwość kształtowania całościowego sposobu komunikacji marki z jej odbiorcami.
Jeśli spełniasz powyższe kryteria oraz jesteś głodny/a nowych wyzwań copywriterskich, koniecznie wyślij nam swoje CV i portfolio z tekstami z co najmniej 3 wymienionych wyżej branż.
