WHO ELSE logo

Specjalista helpdesk

WHO ELSE

Specjalista helpdesk

WHO ELSE

Zgłoś się jeśli:

  • praca w helpdesku sprawia Ci rzeczywiście przyjemność :)

  • lubisz rozmawiać z ludźmi, nawet jeśli nie znają się na „komputerach”

  • niesienie pomocy współpracownikom „masz we krwi”

  • nie zniechęcają Cię nawet najbardziej irracjonalne problemy i pomysły użytkowników

  • często zastanawiasz się jak ułatwić innym pracę

Co będziesz robić?

  • Poszukiwać i dokonywać zakupu najbardziej optymalnego sprzętu IT

  • Rozwiązywać typowe problemy na stacjach roboczych pracujących pod kontrolą systemu Windows 10 (rzadziej Mac OS)

  • Przygotowywać stacje robocze do działania

  • Inwentaryzować hardware i oprogramowanie

  • Opiekować się firmowym sprzętem (naprawa, konserwacja)

Wymagania techniczne:

  • Ogólna znajomość zasad działania protokołów oraz systemów DHCP, DNS, AD, IP, POP3, IMAP, SMTP

  • Znajomość na podstawowym poziomie języków skryptowych: batch, vbs, powershell

Jak to wygląda i co zyskujesz?

  • pracujesz w zgranym, niedużym zespole

  • możesz wprowadzać swoje pomysły

  • masz styczność z różnorodnymi rozwiązaniami technicznymi

  • jako pierwszy testujesz wszelkie nowinki :)

Warszawa
Stacjonarnie
Praca
Inne

Uruchom powiadomienia o podobnych ofertach pracy

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Uruchom powiadomienia o podobnych ofertach pracy

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów