Zgłoś się jeśli:
praca w helpdesku sprawia Ci rzeczywiście przyjemność :)
lubisz rozmawiać z ludźmi, nawet jeśli nie znają się na „komputerach”
niesienie pomocy współpracownikom „masz we krwi”
nie zniechęcają Cię nawet najbardziej irracjonalne problemy i pomysły użytkowników
często zastanawiasz się jak ułatwić innym pracę
Co będziesz robić?
Poszukiwać i dokonywać zakupu najbardziej optymalnego sprzętu IT
Rozwiązywać typowe problemy na stacjach roboczych pracujących pod kontrolą systemu Windows 10 (rzadziej Mac OS)
Przygotowywać stacje robocze do działania
Inwentaryzować hardware i oprogramowanie
Opiekować się firmowym sprzętem (naprawa, konserwacja)
Wymagania techniczne:
Ogólna znajomość zasad działania protokołów oraz systemów DHCP, DNS, AD, IP, POP3, IMAP, SMTP
Znajomość na podstawowym poziomie języków skryptowych: batch, vbs, powershell
Jak to wygląda i co zyskujesz?
pracujesz w zgranym, niedużym zespole
możesz wprowadzać swoje pomysły
masz styczność z różnorodnymi rozwiązaniami technicznymi
jako pierwszy testujesz wszelkie nowinki :)