Twój zakres obowiązków
wystawianie faktur sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
wysyłanie faktur sprzedażowych,
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami (np. w celu wystawienia korekty, bądź uzupełnienia brakujących dokumentów, pozyskania danych adresowych),
weryfikacja fakturowania automatycznego,
wprowadzanie dokumentów do systemu,
kontrola poprawności danych na fakturach,
aktywny udział we wdrażaniu i rozwijaniu połączenia z KSeF,
tworzenie zestawień i raportów w programie MS Excel,
bieżące wsparcie działu księgowego w realizacji jego zadań.
Nasze wymagania
doświadczenie w pracach biurowych, administracyjnych lub księgowych,
umiejętność komunikacji,
znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel,
umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi działami i kontrahentami,
skrupulatność,
samodzielność.
Mile widziane
znajomość podstaw księgowości,
wykształcenie wyższe w obszarze ekonomii / bankowości / administracji / zarządzania / finansów i rachunkowości,
znajomość programu Enova,
doświadczenie w obszarze fakturowania.
