konsultantka ds. obsługi klienta
Opis relacji z rekrutacji
Wcześniej już trochę pracowałam w obsłudze klienta i chciałam to kontynuować, więc zgłosiłam się do pracy w Ergo Hestia na takie właśnie stanowisko. Na początek standardowo: najpierw CV, potem telefon. Ale pierwszy etap rekrutacji to był właśnie wywiad telefoniczny. Dosyć prosty i krótki, bo pani zapytała głównie o moje poprzednie doświadczenia, odporność na stres i obsługę programów komputerowych. Chwilę z nią pogadałam i tyle. Potem zostałam już zaproszona na rozmowę do firmy. Tam padły podobne pytania, a oprócz tego interesowała ich też moja motywacja do pracy, co lubię w obsłudze klienta i żebym powiedziała, czym mogę wyróżnić się na tle innych kandydatów. Wszystko przebiegło w raczej sympatycznej atmosferze, więc nie byłam za bardzo spięta. Po tej rozmowie powiedzieli, że z wynikami rekrutacji zadzwonią w ciągu 2 tygodni i tak zrobili.