baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai

Scrolluj swobodnie lub filtruj te relacje, które najbardziej Cię interesują

Dodaj relację

Konsultant Telefoniczny

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowystyczeń 2017
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiWarszawa


Opis relacji z rekrutacji

Rozmowa najzwyczajniejsza na świecie u mnie nie pojawiło się ani jedno zaskakujące pytanie / zadanie. Poziom banalnie prosty szybciej ktoś nie zechce pracować niż kogoś odrzucą. Wydaje mi się, że potrzebują ludzi to nie grymaszą Pytali mnie o 1. doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych z klientami 2. moje oczekiwania w stosunku do tej pracy 3. moje zalety, które mi się w tej pracy mogą przydać 4. umiejętności np. słuchania ludzi, analizowania potrzeb klientów 5. chęć do pracy i dyspozycyjność Plus ten test z czytaniem trudnego językowo tekstu żeby sprawdzić dykcję


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano4.03.2017

Doradca ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Recruitment report job category Obsługa klienta iconObsługa klientaPraca
4
Data i miejsce rozmowypaździernik 2016
Czas trwania rekrutacjiDo 2 tygodni
Miejsce rekrutacjiRzeszów


Opis relacji z rekrutacji

Wymagań to oni nie mieli za wielkich żeby nie powiedzieć, że takie wymagania to żadne wymagania. Rozmowa była bardzo bardzo prosta. Trzeba było przeczytać tekst - takiego łamańca językowego - to jest typowe ćwiczenie na dykcję. Często to robią na rekrutacjach do call center więc dużo osób wie, że to może być. Poza tym trzeba odpowiedzieć na parę pytań i to w zasadzie było na tyle. Te pytania jakie ja pamiętam to o dyspozycyjność, doświadczenie na call center, czy się lubi rozmawiać z ludźmi, od kiedy się może zacząć pracę i jakie się ma największe zalety.


Ilość etapów rekrutacji1

Spotkanie w firmie

Dodano14.11.2016